Skip to main content
Antwoord

Na 17.00 heb ik slechte Wifi en geen internet

• April 22, 2025
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Heb na 17:00 uur geen wifi/internet. Na een paar uur gaat het weer als normaal. Wie kan mij verder helpen

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Spier en welkom bij de KPN Community. Fijn dat je al wat hulp hebt gehad! 

​@Spier Bedoel je Experiabox V10 en twee SuperWifi punten? Hoe zijn die met elkaar verbonden? Heb je nog switches tussen zitten?

Hier ben ik ook benieuwd naar.

Ook stuur ik je alvast de stappen voor het oplossen van internetproblemen mee. Misschien is het daar ook al mee opgelost.
Zo niet, wil je dan laten weten wat je precies geprobeerd hebt en hoe alles aangesloten is? Ik hoor het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 22, 2025

Hoi ​@Spier! Welkom op de communitypagina van KPN. Internet moet natuurlijk altijd werken, ook na 17.00 uur. Dit kan ontzettend veel oorzaken hebben, dus laten we stap voor stap onderzoeken wat het is.

Mijn eerste gedachte is; gebruik je toevallig een Powerline adapter? Dus dat er een stukje van het internet over je stopcontact loopt.

Zou je daarnaast eens volledig vanaf je glasvezelpunt tot je eindpunt kunnen vertellen hoe je netwerk er uit ziet? Welke router, welke switches, heb je Superwifi punten; hoe meer informatie hoe beter.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2025

Dank voor de reactie. Heb een experts 10 en 2 maal super wifi kasjes

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 22, 2025

​@Spier Bedoel je Experiabox V10 en twee SuperWifi punten? Hoe zijn die met elkaar verbonden? Heb je nog switches tussen zitten?

• April 23, 2025

glasvezelpunt

? Dat zie ik niet vermeld door de vraagsteller.
In geval van DSL (koper, de voormalige telefoonlijn) is dat ook een mogelijke oorzaak.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

? Dat zie ik niet vermeld door de vraagsteller.
In geval van DSL (koper, de voormalige telefoonlijn) is dat ook een mogelijke oorzaak.

Je hebt gelijk, al is de aanname dat je glasvezel hebt niet geheel onterecht. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hi ​@Spier en welkom bij de KPN Community. Fijn dat je al wat hulp hebt gehad! 

Hier ben ik ook benieuwd naar.

Ook stuur ik je alvast de stappen voor het oplossen van internetproblemen mee. Misschien is het daar ook al mee opgelost.
Zo niet, wil je dan laten weten wat je precies geprobeerd hebt en hoe alles aangesloten is? Ik hoor het graag!