Goedemorgen,
Even wat zaken op een rij;
in januari 2024 contract aangegaan voor glasvezel (en TV en vaste lijn) vanaf 1 maart 2024, met de eerste 6 maanden 50% korting.
8 februari Glaspoort komt glasvezel aanleggen van buiten naar binnen, kastje wordt geplaatst in de woonkamer. 's avonds word ik gebeld door hen, dat het lassen niet goed is gelukt, monteur komt 9 februari langs. Die is nooit gekomen. Aantal keren gebeld met Glaspoort en uiteindelijk kon ik een nieuwe afspraak krijgen, 3.5 maand later, want dan waren ze pas weer in de regio.
Die afspraak, eind mei is er niemand op komen dagen. Bellen en mailen heeft geen zin, het is wachten op een nieuwe afspraak. Uiteindelijk krijg ik van Glaspoort een nieuwe afspraak, inmiddels is het dan 25 september 2024.
Tot mijn verbazing komt dan niet iemand van Glaspoort maar van KPN Netwerk langs. Die onderzoekt het kastje en zegt dat er niets aan de hand is en het signaal prima is. Al die maanden voor niets gewacht dus? Het lijkt erop.
het wachten is op KPN die nu het abonnement actief maakt, vanuit KPN Netwerk is groen licht gegeven. Aantal keren gebeld met KPN, maar boodschap is steeds: wachten op de SMS. In principe zou het actief maken gewoon op dezelfde dag moeten gebeuren (25 september dus), maar nu schijnbaar niet.
Op 26 september word ik ineens gebeld door KPN dat ze een monteur langskomt tussen 14.00 - 17.00 op vrijdag 27 september. De medewerker weet niet of dit in de wijk is voor onderhoud of bij mij thuis. Er is in ieder geval niemand langsgeweest en ook een SMS is nog steeds niet aangekomen. Het abonnement is dus nog niets niet actief, inmiddels is het 7 oktober.
Al die tijd betaald voor een glasvezelabonnement, niet van de korting kunnen profiteren (wel van koperverbinding). Afspraken worden niet nagekomen (deels Glaspoort en/of KPN Netwerk) en wat nu? ik blijf bellen met 0800-0402, zonder resultaat.
Met vriendelijke groet,
Mark van Veen