Skip to main content

De jonge mannen die kwamen waren vriendelijk maar dat is dan ook alles. 

Toen ze weggingen vroeg er 1 of ik de rest van de kabel in de kliko wilde gooien. Oké. Maar toen. Stof van boren niet even opgeruimd. 2 gaten in de muur. Niet netjes afgewerkt zoals was beloofd. Gat aan de buitenkant van de muur met zand gevuld. De tegel hebben ze wel terug gelegd maar het zand ligt er nog steeds. Ben dus benieuwd wanner deze gaat verzakken. De 2de foto is aan de buitenzijde van de muur. 

 

Lijkt me ook wel erg dicht langs de radiator. Had hem 20 cm om gedaan zou ik zeggen. Of kon dat niet?


Kon zeker. Is nog een halve meter muur over. 


Hoi @Christine 1968 
Da's inderdaad erg slordig, maar je bent bij het verkeerde bedrijf met je klacht.
KPNnetwerk.nl is diegene die het aanlegt.
De KPN zorgt alleen maar dat er signaal op de kabel komt en heeft niets met de aanleg te maken.

Ik neem aan dat het over de aanleg van glasvezel gaat?
​​​​​​​Zo nee, corrigeer me dan.


Je hebt inderdaad gelijk maar KPN kan mijn klacht doorgeven ik weet niet bij wie ik moet zijn. 

 


Je hebt inderdaad gelijk maar KPN kan mijn klacht doorgeven ik weet niet bij wie ik moet zijn. 

 

Dat schreef ik hierboven @Christine 1968 
KPNnetwerk.nl  deze link kun je aanklikken en dan helemaal naar beneden scrollen daar staan de contactgegevens

Je kunt proberen de KPN zelf te bellen 0800 0402, maar ik denk dat die je weer doorsturen naar KPNnetwerk 0880 06 37 44.