Skip to main content
Beantwoord

Na activatie glasvezel staat het abonnement nog steeds op 'in behandeling', klopt dat?

• January 15, 2026
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Het heet nogal even geduurd voordat onze glasvezelaansluiting daadwerkelijk werkte, omdat kabels in de straat verkeerd of niet waren aangesloten. Dat is gisteren eindelijk allemaal geregeld en we hebben nu glasvezel internet. Maar. Daarna ontving ik een nieuwe mail dat er morgen weer een monteur langs zou komen. Die heb ik af laten melden want alles werkt. Maar. Ook vandaag staat mn abonnement nog op in behandeling in Mijn KPN en ik heb eigenlijk ook geen enkele activatie mail ontvangen. Of die verzonden wordt weet ik niet maar die had ik wel verwacht. 

Daarom de check. Klopt het dat het abonnement langer op in behandeling staat na activatie?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Glasszer78, wel klopt inderdaad dat het enkele dagen kan duren tot de order op gereed wordt gezet. Over het algemeen is dit de volgende dag. 

We zijn nu inmiddels 2 dagen verder, ik verwacht dat dat nu bij jou ook het geval is. 

Laat het ons even weten of het nu in orde is. 

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 15, 2026

Het duurt echt wel een paar dagen voordat de order helemaal is afgerond en bijgewerkt is in mijnkpn. Kijk over 14 dagen nog een keer.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2026

Hi ​@Glasszer78, wel klopt inderdaad dat het enkele dagen kan duren tot de order op gereed wordt gezet. Over het algemeen is dit de volgende dag. 

We zijn nu inmiddels 2 dagen verder, ik verwacht dat dat nu bij jou ook het geval is. 

Laat het ons even weten of het nu in orde is. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 18, 2026

Ja, er is inderdaad een activatiemail verschenen en online staat het nu ook allemaal goed. Bedankt voor de check.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 20, 2026

Top, fijn om te lezen. Dankjewel voor je terugkoppeling hier. 😊