Skip to main content

Op 26 november Hussel besteld, echter daarna niets meer gehoord/gelezen en ook bestelstatus is nog niet zichtbaar ……. ??

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @HW Wassink, welkom op het forum!

Als je nu nog steeds niks gehoord hebt over je bestelling, snap ik heel goed dat je hier nu over aan de bel trekt:confused:

Heb je een bevestiging ontvangen van je bestelling? Zo ja, zou je daar een screenshot van willen plaatsen hier zodat ik met je mee kan kijken? Of heb je na het plaatsen van de bestelling echt helemaal niks meer van ons gehoord?

Zou je je profiel aan willen vullen zodat ik kan kijken of ik meer informatie kan achterhalen?

 



 


 


Hallo Maja, profielgegevens ook aangevuld

 


Screenshots van mijn bestelling ; nog geen bevestiging ontvangen ….

 

 


Bedankt, als ik je screenshot bekijk zie ik dat het lijkt te gaan om een bestelling van een helemaal nieuw abonnement. Je hebt echter al een poosje een abonnement, dus we kunnen helemaal geen nieuw abonnement bij je leveren. Ik denk dat dit is waar het mis is gegaan, het bestelsysteem kan je bestelling dan niet verwerken.

Het is niet mogelijk geweest om dit abonnement te bestellen met de Black Friday korting voor nieuwe klanten, je kunt als bestaande klant alleen ‘verlengen’. Je kunt nu alsnog verlengen naar een Hussel abonnement met dezelfde inhoud, echter niet met deze korting. Voordeel is dan wel dat je geen €25,- aansluitkosten hoeft te betalen, aangezien je al aangesloten bent:relaxed:


OK ; bijzonder dat je dan geen melding hierover krijgt ……

Maar in ieder geval bedankt voor de info ; ga bekijken of/hoe ik verder ga met KPN

 


Dat ben ik helemaal met je eens, had je dit direct had geweten, had je niet weken lang in spanning gezeten over je bestelling:confused:

Als je nog vragen hebt over het verlengen, hoor ik ze graag!


Bedankt. Ik had een soortgelijk probleem. Deze post maakte me duidelijk waar MIJN FOUT zat.

Ik heb direct actie ondernomen en inmiddels is mijn - gewenste - Hussel-abonnement actief.


Hi @Steven-III , top dat je gelijk actie hebt ondernomen en dat je nu al gebruik maakt van je Hussel abonnement! :smiley: