Skip to main content
Beantwoord

Na een wijziging van de internet snelheid heb ik geen werkende glasvezelverbinding meer

• September 20, 2025
  • 28 reacties
  • 287 keer bekeken

Afgelopen donderdag 18-9 via laptop ingelogd op mijn kpn om de internetverbinding van 1gb terug te zetten naar 100mb

kreeg melding over 15 minuten geregeld en meteen melding er is iets misgegaan, vanaf dat moment geen internet meer 

monteur is geweest vrijdag 19-9 heeft nieuw glasvezel kastje en nieuwe router geplaatst geen resultaat lampje connectie blijft knipperen 

volgens monteur fout in de centrale maar ondertussen doet niets het meer hier

Alleen lokaal wifi geen internet volgens monteur kan het aantal dagen duren 

niet fijn als je thuis wil werken!

Beste antwoord door Bo075

Nou hehe eindelijk noodpakket is onderweg, en wat gebeurt er , glasvezel is weer online na bijna een maand storing.

gelukkig nu de boel financieel nog afhandelen 

Dank aan alle medewerkers voor hun moeite om de boel weer online te krijgen 

28 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 20, 2025

Beste ​@Bo075 gewoon weer even bellen met 0800 0402 of via MijnKPN de storing melden.

Via MijnKPN wordt er dan real-time naar een oplossing gezocht.

Mocht je een mobiel abo bij KPN hebben, vraag dan om een gratis databundel.

Dan kun je je mobiel als internethotspot activeren en heb je internet tot de vaste lijn weer actief is.

• Auteur
  • Topper
  • September 20, 2025

Gebeld maar helaas is een ticket aangemaakt misschien vandaag oplossing misschien maandag.

ben al aan het oriënteren bij ziggo als het volgende week niet opgelost is dan maar overstappen 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 20, 2025

Gebeld maar helaas is een ticket aangemaakt misschien vandaag oplossing misschien maandag.

ben al aan het oriënteren bij ziggo als het volgende week niet opgelost is dan maar overstappen 

Beste ​@Bo075 je hebt dus blijkbaar geen KPN mobiel abo, want op dat advies van mij reageer je niet.

• Auteur
  • Topper
  • September 20, 2025

Ik heb zeker een mobiel van kpn met onbeperkt internet en bellen geprobeerd mee thuis te werken “hotspot” maar de applicaties waar ik mee werk zijn te zwaar voor 5G en waarschijnlijk heeft het ook met veiligheid te maken, dus werkt niet fijn

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 22, 2025

Wat enorm zuur dat deze wijziging er voor gezorgd heeft dat je helemaal zonder bent komen te zitten ​@Bo075 😕

Hoe staat het er nu voor? Is je verbinding weer online?

• Auteur
  • Topper
  • September 22, 2025

Nee helaas niet 

• Auteur
  • Topper
  • September 22, 2025

16.41 sms storing opgelost!

nou dacht het niet!

krijg je een code en nummer dat je moet bellen als het niet werkt.

medewerker zegt hoe komt u hier terecht u moet het via de voorkant doen , dus 0800-0402 bellen.

ga ik morgen doen om op te zeggen want hier heb ik geen energie voor!

slechte service dit hoor

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 23, 2025

Wat jammer dat het nog niet klaar is en dat je vervolgens ook nog een hoopvolle sms hebt gekregen die niet juist bleek te zijn. En dat is wel vreemd zeg ​@Bo075, als je zo'n code hebt ontvangen is dat juist de manier om in rechtstreeks contact te komen met de afdeling die je storing behandelt 🤔

Omdat je jouw gegevens al in hebt gevuld in je profiel, heb ik even meegekeken en zie ik dat er gisteravond een afspraak voor een monteur in is gepland. Zou je morgenavond willen laten weten hoe dat is gegaan? Ik hoop dat het dan op wordt gelost!

• Auteur
  • Topper
  • September 24, 2025

Hoi Marja, monteur is net weg.

helaas niet opgelost schijnt bij afdeling backoffice te liggen die de boel moeten activeren.

gaan ze volgens monteur morgen doen .

ik ben benieuwd!?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 25, 2025

Ai ok, nog niet direct opgelost dus 😐Wel fijn dat de back office dit vandaag gelijk oppakt!

• Auteur
  • Topper
  • September 25, 2025

Hadden ze vorige week al moeten doen!

en de dag is nog niet voorbij ben benieuwd of we iets horen 

• Auteur
  • Topper
  • September 25, 2025

Back Office zou vanochtend bellen niet gedaan 

weer tijd met klanten service gebeld en de storingsdienst 

helaas niemand weet iets kan iets

notitie op laten nemen per vandaag abonnement opzeggen 

klaar mee

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 26, 2025

Ik zie in de notities staan dat het nog steeds wachten is op de activatie van je gewijzigde verbinding, en dat dit niet vanuit de technische dienst gedaan kan worden. Omdat dit een administratieve handeling betreft die lijkt te zijn vastgelopen in de systemen 🙁 Dit ligt nu wel bij de juiste afdeling, maar het kan vanaf het moment van het aanmaken van de melding, een aantal dagen duren voordat het op is gelost.

Zojuist heb je een abonnement besteld bij een andere aanbieder (dat zie ik aan het overstapverzoek dat bij ons binnen is gekomen), en ik vind het erg jammer dat je zo ontevreden bent over de gang van zaken dat je nu echt besloten hebt om bij ons te vertrekken. Excuus hiervoor, ik had graag gezien dat dit anders was gegaan. 

• Auteur
  • Topper
  • October 1, 2025

Gisteren gebeld door de backoffice.

verbinding wordt pas 14 oktober hersteld!

wij zijn vastgelopen in hún systeem!

conclusie snelheid verlagen betekent bij kpn dat de verbinding gewoon uitvalt!

veel plezier met kpn allemaal 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 1, 2025

Jeetje nog 2 weken zonder dus ​@Bo075, dat valt even flink tegen zeg 😑

Is er een noodoplossing aangeboden? In de vorm van extra data op je mobiel van KPN, of wellicht een 4G router? Als dat nog niet aangeboden is, wil ik je aanraden om hier nogmaals contact over te zoeken. Dit kan online via  FacebookenX, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent!

• Auteur
  • Topper
  • October 2, 2025

Goedemorgen Marja nee er is niets aangeboden.

en jouw tips dankjewel maar laat dat maar zitten eer het is aangesloten ben ik al overgestapt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 7, 2025

Heel jammer ​@Bo075, we horen jou wel iets aan te bieden dus ik wil je alsnog aanraden om hier contact over te zoeken. Als je mobiel van KPN hebt, wordt er per direct mobiele data toegekend, dat is niet iets waar je op hoeft te wachten!

• Auteur
  • Topper
  • October 7, 2025

Hoi Maja dank voor het aanbod hebben inmiddels al 120 Gb lijkt voorlopig wel genoeg.

is weer een monteur geweest super aardig maar heeft helaas niet geholpen.

ligt bij afdeling spoed en ….. die hebben nog tot morgen ochtend 10 uur om ons te bellen.

zouden namelijk binnen 48 uur terug bellen nou gaat vast niet gebeuren 🤣

Komt allemaal niet zo professioneel over.

• Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

En wat dacht je niet gebeld natuurlijk 👹

• Auteur
  • Topper
  • October 9, 2025

Maar weer eens gebeld even checken of de storing nog open staat bij kpn .

en dat is zo, wel handig wanneer wij geld terug gaan vragen .

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 9, 2025

Heel jammer dat het tot op heden niet opgelost is ​@Bo075, maar wel fijn om te weten dat er nog aan gewerkt wordt. Uiteraard hoop ik dat er snel schot in de zaak komt en dat je voor het overstappen nog wel even weer online zal zijn!

• Auteur
  • Topper
  • October 9, 2025

Wordt alleen maar erger nu is het verhaal dat Odido de lijn op 6 oktober al heeft overgenomen. Zou niet moeten kunnen als je een maand opzegtermijn hebt!

belt afdeling spoed en herstel zeggen ze ook nog dat je onverstaanbaar bent.

gaan terug bellen op een andere nummer dat ze ook hebben.

nou wacht nog steeds 

• Auteur
  • Topper
  • October 9, 2025

ECHT ZO NIET TE GELOVEN WAT EEN AMATEURS

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 10, 2025

Oei, dit gaat dus echt niet goed 😐 

belt afdeling spoed en herstel zeggen ze ook nog dat je onverstaanbaar bent.

gaan terug bellen op een andere nummer dat ze ook hebben.

nou wacht nog steeds 

Ik zie dat ze wel een ander nummer gebeld hebben, maar dat dit nummer niet in gebruik was. Het nummer dat ze hebben gebeld lijkt op het nummer dat je hier in je profiel in hebt gevuld, maar 1 cijfer is anders. Vermoedelijk hebben ze het juiste nummer dus niet goed in de storingsmelding staan. Via een toelichting op de storingsmelding heb ik het juiste nummer doorgegeven en gevraagd of ze nogmaals willen bellen ​@Bo075

• Auteur
  • Topper
  • October 13, 2025

Uiteindelijk toch besloten bij kpn te blijven 

maar internet doet het nog steeds niet, wordt nu pas een nood pakket opgestuurd 

hele zaak nu bij IT in behandeling ben benieuwd of het ooit gaat werken