Skip to main content
Beantwoord

Na glasvezel upgrade, geen internetverbinding

• December 11, 2025
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Vorige week is glasvezel verbinding gelegd. Vervolgens een abonnement wijziging aangevraagd naar glasvezel, gisteren alles ontvangen. Abo zou vandaag actief zijn en vanochtend bevestiging op de mail gehad dat mijn glasvezel is geactiveerd en dat ik alles kan aansluiten. Als ik aansluit krijg ik echter geen internetverbinding.

staat alles goed ingesteld aan jullie kant? 
rode kabel aangesloten van glasvezel punt naar WAN op modem. Alles 2 min van stroom af gehad en weer opgestart maar werkt nog steeds niet.

Beste antwoord door Vincent1584

Update: de kabeltrekkers hadden een glasvezel kastje aangesloten. Het KPN pakket bevatte ook een kastje maar de instructie gaf aan deze niet te moeten gebruiken als er al een kastje was aangesloten.

Desondanks heb ik toch maar even de kastjes verwisseld en nu werkt alles! 

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 12, 2025

Update: de kabeltrekkers hadden een glasvezel kastje aangesloten. Het KPN pakket bevatte ook een kastje maar de instructie gaf aan deze niet te moeten gebruiken als er al een kastje was aangesloten.

Desondanks heb ik toch maar even de kastjes verwisseld en nu werkt alles! 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Vincent1584, wat fijn dat je de oplossing hebt gevonden en ook super dat je hem hier deelt! Dan zal het eerdere kastje niet goed geweest zijn. Mooi dat je nog een back-up had. 😅

Heel veel plezier met je glasvezelverbinding en maak hier gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt!