Skip to main content

Gisteren is rond 12.00 uur ons internet helemaal uitgevallen. Inmiddels is het 21.00 uur en een dag later en het internet doet het nog steeds niet.

De oorzaak: de gratis dubbele internetsnelheid! Geen bericht vooraf dat dit kan gebeuren, bij inloggen waardoor je op een afspraak maken met een monteur uitkomt komt er steeds een foutmelding!

Na bellen en een hele lange wachttijd wordt gemeld wat de oorzaak is: problemen met de installatie! Geen idee hoe lang het gaat duren, er wordt aan gewerkt.

de “foutmelding” is expres: want anders moeten monteursafspraken straks weer geannuleerd worden…

Dit kan toch ook anders: vooraf een berichtje dat dit kan gebeuren en tenminste een verklaring aan al de trouwe klanten waarom hun internet wegvalt en hoe lang dit nog gaat duren!

 

Wat doen de lampjes op de Experiabox of KPN Box? 


Hi @Lorrainne, wat enorm zuur zeg 😑 Het is absoluut niet gebruikelijk dat het internet wegvalt bij een snelheidsverhoging dus ik ben erg benieuwd waar dit precies door veroorzaakt wordt/werd. Zit je op dit moment nog steed zonder? Of is het inmiddels weer ok?

Als je wil dat ik nog even met je meekijk, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus doe de voorzichtige aanname dat de storing inmiddels verholpen is en dat alles nu weer ok is bij jou thuis 🙂


Gelukkig is nu alles weer oké: er was een wissel verkeerd omgezet in de “wijkkast” De vorige keer dat dit gebeurde was toen we ons abonnement omgezet hadden (geen vast nummer meer), daarnaast hebben we een tijdje geleden een nieuw modem gekregen waarbij de oude WiFi code ontvangst niet was omgezet naar het nieuwe modem.

Zeer ingewikkeld: na 8 dagen eindelijk weer internet (en tv en dan radio) wat een (heel vriendelijke) kpn monteur vandaag geregeld heeft.


Jammer dat het allemaal zo ingewikkeld bleek te zijn, maar heel erg fijn dat het toch weer in orde gemaakt is!