Skip to main content

Geen herstelwerkzaamheden verricht na installatie glasvezelkabel!
 

Zeer slechte ervaring en bijna een half jaar verder en nog geen oplossing!

Voor de installatie van de glasvezelkabel werden aanzienlijke oprit tegels verwijderd om de installatie mogelijk te maken op 31-8-2023. De monteur die belast was met deze taak heeft contact opgenomen met het hoofdkantoor en mij op de hoogte gebracht dat er een team met een tillift zou worden gestuurd om de tegels op correcte wijze terug te plaatsen. Dit werd aan mij gecommuniceerd voor de volgende week. Helaas zijn er tot op heden geen monteurs verschenen, ondanks vele herhaaldelijke telefonische en contactpogingen via de mail (met Glaspoort, KPN en lokale bemiddelaar). Vaak werd ik afgesleept dat ze binnenkort komen. 

Op 3 november is een medewerker van KPN aan de deur geweest om na te vragen hoe wij het aansluiten van de glasvezelkabelj hebben ervaren. Toen heb ik desbetreffende persoon bovenstaande duidelijk gemaakt. Hij zou toen regelen dat een spoedprocedure werd aangevraagd om het probleem te verhelpen. Dit zou maximaal 2 weken kunnen duren. Maar nogmaals is er niemand geweest om het op te lossen.

Tot op heden na meerdere malen contacten nog is het probleem niet verholpen!

Het spijt me voor het antwoord wat je waarschijnlijk al 100 keer hebt gehoord; je bent op het verkeerde adres. De aanleg van glasvezel wordt gedaan door glaspoort of kpnnetwerk en hun zijn de enige partij die gaan over het herstel van uw voortuin. Niet een verkoper aan de deur, niet dit forum van provider KPN maar in uw geval glaspoort. 

U kunt glaspoort telefonisch bereiken op (088) 660 15 50 op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.