Skip to main content

Slechte wifi al maanden en nu niks meer geen internet 

Heb je glasvezel of koperverbinding en welk modem heb je 


slechte wifi of wel/geen internet staat los van glas of koper. Ik zou eerder willen weten hoe ver je van het modem afzit. 

En ik zou als eerste even bellen met kpn, deze melding kunnen we verder niks mee, qua community waar we elkaar proberen te helpen. 


Ik heb glasvezel 


En bellen diebik al 3 mnd en gaat nu niet meer he


En ik weet niet wat voor modem ik heb


En heb n wifiversterker


Ik vind heel die glasvezel 1 grit K*Tzooi


Werken ook bekabelde apparaten als bv de tv ontvanger niet meer?

Dit is een storing. Dus bel met je mobiele telefoon het gratis nummer. Dan wordt je het allersnelste geholpen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402.
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


@JoseDirks ik zie dat je in dit topic een monteur er bij hebt gehad die het gefixt heeft


Ja dus nietđŸ˜’


Ja dus nietđŸ˜’

In je vorige topic van je vermeld je dat er dus wel een monteur geweest is en dat het weer werkte, 

 


Hoi @JoseDirks, wat vervelend dat je nog steeds problemen ervaart! Begrijp ik goed dat je nu helemaal geen internet meer hebt? 

Bij storingen is bellen sneller, ons nummer is 0800 0402 (gratis) - Neem contact op | KPN

Als je wel weer een verbinding hebt, maar nog steeds problemen ervaart, dan kan ik hier ook met je meekijken. Kan je dan aangeven of het gaat om bekabeld internet of de wifi waar je problemen mee ervaart en wil je je profiel invullen?Â