Skip to main content
Beantwoord

Na modem update Experia Box V10 van vannacht geen wifi

• 26 maart 2025
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

• Deelnemer
  • 4 reacties

Na de modem update van vannacht brandt 't wireless lampje op m'n experia box V10 niet meer. Heb geen superwifi punten en alles tot reset al geprobeerd. Ben al een uur bezig met dat modem. Ben ietwat geïrriteerd en dan druk ik 't nog zacht uit.

Beste antwoord door DaveA

Hi ​@JB66, in onderstaande topic wordt hetzelfde probleem omschreven als jij nu ervaart. Daar is het opgelost via de WiFi manager van KPN. Zou je dit eens kunnen proberen? 

Bekijk origineel

5 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 maart 2025

Opgelost! Wifi is uiteindelijk na eerst bellen met kpn en ontvangen van een sms, op afstand weer aangezet. Normaal knippert 't wireless lampje. Nu niet maar ik kan iig weer aan Google vragen of ze m'n lampen aan wil doen en hoe laat 't is, pfffff

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • 327 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Hi ​@JB66, in onderstaande topic wordt hetzelfde probleem omschreven als jij nu ervaart. Daar is het opgelost via de WiFi manager van KPN. Zou je dit eens kunnen proberen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi Dave, ik heb uiteraard eerst hier zitten zoeken maar was dat topic nog niet tegengekomen. Het werkt nu weer. Met de link: https://www.kpn.com/service/ugs/internet-wifi-problemen#/?campaignid=sms:an=kpn-owned:s=vrs:cd=btl-care:f4=geeninternet-D die ik in een sms'je kreeg terwijl ik aan 't bellen was met KPN. Op afstand is de Wifi daarmee aangezet. Hoewel ik dus niet weet of een NIET knipperend wireless lampje oké is 🤭

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • 327 reacties
  • 26 maart 2025

Super! Deze hoort wat te knipperen ja, dat is normaal. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 maart 2025

Het lampje knippert niet. Ik vind 't prima want 't werkt iig.

Grt, Juliette

Reageer