Skip to main content

Hoi gisteren 20 mei 2025 is in mijn wijk of stad een netwerk onderhoud gebeurd ik heb sms ontvangen .

Na onderhoud heb ik hoge ping en jitter normaal was mijn ping tussen 4 - 5 nu heb ik boven de 20 ping jitter boven 40 en verbinding is wat trager . Heb klantenservice gebeld ze kunnen mij niet helpen en dat ik in de gaten moet houden als je netwerk voor beter dienst te leveren ga je onderhoud doen en niet slechter toch ik geef aan dat mijn verbinding slechter is geworden na onderhoud dan weet je toch dat iets is gedaan in wijkkast dat er iets mis is waarom krijg ik antwoord van sorry ik kan u niet verder helpen . Wat is glasvezel eerste voordeel lage ping en geen wijk afstand maar mij verbinding is slechter dan dsl . Dsl had ik ping 8 altijd bij glasvezel boven 20 en dan zeg je sorry ik kan je niet helpen je kan toch doorgeven wie de onderhoud hebt gedaan en werk niet goed gedaan of heb ik het fout

Na zo,n sms zou ik altijd eerst na de werkzaamheden even alles loskoppelen van de stroom en alles na 3 minuten weer opstarten.   (glasvezel punt + modem + switches + Pc,s etc) 

Hoi Eddy dat heb ik zeker gedaan resultaat zelfde helaas . Morgen middag komt monteur alles checken en wijkkast controleren 

Ah geweldig.   het zou fijn zijn als je gewoon voluit kunt gamen  :) 

Laat je even weten hoe dat gegaan is ?   

Bij mij is het trouwens beter geworden..  ik had een ping van 1 ms.   maar dat is nu 0.6  

Ik ben er tevreden over.   

Bij mij was altijd 4-5 en nu 22 ping 

Op dit moment heb ik er ook ineens last van. :)  

Ik heb momenteel op Barendrecht ineens 10 ms.   

Ik ga het in ieder geval ook een paar dagen in de gaten houden 

Woon je toevallig ook in Hellevoetsluis 

Nee spijkenisse.   Wel vlakbij dus.   

Ow oke misschien zelfde onderhoud gehad nacht

Als je in Ookla snelheid test op Odido Amsterdam krijg ik betere resultaten dan via KPN Barendrecht of KPN Amstelveen. 

2 ms 

Bij mij gaat nog erger 

Ik had hier vorige week onderhoud.. Echter geen uitval gehad.  

Wel even alles herstart in de morgen.  

9 ms.   Ze zijn op zeker aan de testserver in barendrecht aan het werk..  Dit heb ik normaal NOOIT. 

Nog steeds hoge ping na onderhoud het blijft stagen zakt niet maar blijft hoge

Hier ook nog hoge ms.   blijft 9.   Zodra je Ookla opstart selecteerde de app voorheen altijd Barendrecht. 

Nu pakt ie alles behalve Barendrecht.  

Wel jammer dat je nergens kunt checken of er iets aan de hand is met zo,n speedtest server van KPN.

Wordt nog gekeken door klantenservice hier voor meer informatie waarom internet zo traag hoge pingen is na onderhoud wordt dit probleem nog opgelost 

Ik ben benieuwd.  Het is hier net niet zo traag dat ik er echt last van heb..   Nog niet in ieder geval 

Hou ons op de hoogte in ieder geval 

Hoi mijn internet is nog steeds traag hoge ping na onderhoud wordt ik nog geholpen door kpn werkers 

Same here..

Mijn ping is nog hoger gegaan  morgen kom ik op 100 ping wacht maar klantenservice wanneer beantwoord ik wanneer wordt ik geholpen . Ik heb glasvezel maar dsl en kabel internet is lager ping dan mij zelfs download test geeft ie niet aan zo erg traag is het verbinding na onderhoud netwerk 

Nee..  is echt niet normaal..  Ik ga morgen ook bellen.   

Gisteren was ping 8 daarna 30 en nu boven de 60 bellen klantenservice krijg je rare antwoord van ik heb geen idee meneer ik zeg er is onderhoud gedaan ik heb sms ontvangen na onderhoud is mijn internet traag en hoge ping ik weet niet meneer hou het in de gaten krijg ik als antwoord  ja ik hou in de gaten Jaaa kpn ping nog hoger boven 60 zeker morgen 100 ping moet ik dit in de gaten houden jullie luisteren niet wordt van kasje naar muur gestuurd jullie geven het opdracht aan monteur en als monteur ze werk niet goed doet dan moet jij erachter en niet aan klant zeggen ik heb geen idee . Ik betaal vollebak en niet z'n reacties geven hou in de gaten ik heb geen idee dat helpt niet zoek het monteur wie dit heb oorzaakt en zijn werk goed doen klaar

Het probleem is vaak de communicatie.   die is enorm gebrekkig bij KPN.  

Ik ben ervan overtuigd dat er ergens iets niet helemaal goed is gegaan en dat ze druk bezig zijn om dat te herstellen.   Maar nu al 2 dagen zo,n verschil in performance mogen ze toch echt wel even melden dat ze ergens hier in zuid holland mee bezig zijn.  

Hoi het probleem is eindelijk opgelost me ping is normaal geworden en verbinding is weer stabiel

Ik hoefde alleen maar te dreigen met bellen en hop hop..  Opgelost  :) 

Reageer