Skip to main content
Vraag

Na reset hoofdmodem moet ik nu op een kabel wachten, 2 weken geen internet en tv

• June 20, 2025
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Op advies van de klantenservice moest ik mijn hoofdmodrm resetten. Gevolg is dat ik nu op een kabel moet wachten waardoor ik bij elkaar bijna 2 weken geen wifi en geen tv heb. Waardeloze ervaring. Helaas is er geen andere aanbieder anders was ik per direct opgestaptĀ 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • June 20, 2025

Sorry, maar ik begrijp dit niet.

Wat is een hoofdmodem? Het is niet mogelijk om meerdere modems op het KPN netwerk aan te sluiten.Ā 
Was je tv ontvanger via wifi verbonden? Misschien heeft het wifi netwerk na de reset van het modem een andere naam gekregen.

En op wat voor kabel moet je wachten?Ā 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 20, 2025

Beste ​@RvandenĀ ik weet ook niet wat voor kabel je bedoelt, maar de kabels die KPN gebruikt zijn ook te koop bij de radio-winkels, DHZ-winkels en onderdelenwinkels, is gewoon standaard spul.

Ā 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • June 21, 2025

Hoi ​@Rvanden, welkom hier! Ik begrijp dat je zonder diensten zit op dit moment. Dat is heel vervelend, en niet de bedoeling. Maar, net zoals de beide Jannen hierboven, begrijp ik ook niet helemaal wat je nu gereset hebt, en wat er aan kabel stuk is waar je op moet wachten? Kun je ons meer vertellen over wat er gebeurd is?Ā