Skip to main content

Goedenavond, 

Dit zelfde ervaar ik ook met onze Experia Box v10a alleen hebben wij geen super wifi punt(en). 

Dit is van toepassing op alle toestellen die verbonden zijn met WiFi.

Zodra ik (of mijn vrouw) thuis kom dan wacht ik tot de melding "Onjuist Wachtwoord" op mijn telefoon dan pas kan ik de wifi uitschakelen even wachten en dan weer inschakelen en dan ben ik wel verbonden.

Dit zelfde geldt ook voor de Laptop na opstart geen verbinding en kijk je bij de wifi instellingen even uit wacht en weer aan en ingelogd. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Jhagie Welkom op het forum.

Erg irritant dat je steeds opnieuw moet verbinden als je thuis komt. 

Zou het kunnen dat je onlangs de inloggegevens van je wifi hebt aangepast? 

Op het moment dat je "dit netwerk vergeet" op een apparaat. En je maakt hierna met de juiste gegevens opnieuw verbinding, heb je dat dit probleem ook nog? 


Hallo @Rutger_

Dit heb ik ook gedaan inderdaad.

De modem ook al eens her opgestart en terug gezet zoals jullie de modem leveren. 

Dit maakt allemaal niets uit ik blijf het zelfde probleem houden. 


@Jhagie Heel bijzonder dat je deze melding krijgt. 

Na het vergeten van het netwerk zou je het "nieuwe wachtwoord" moeten invullen en zou hij automatisch moeten verbinden met het "nieuwe netwerk". 

Je geeft aan dat je geen Superwifi punten hebt. Heb je wel andere wifi versterkers of andere apparatuur in je netwerk? Bijvoorbeeld een router ander modem of switch? 


@Rutger_

Heel appart, ik heb 3 dagen geleden alle netwerkapparatuur opnieuw opgestart en nu blijkt het wel weer goed te gaan.

Wat het nu is geweest geen idee. 

In ieder geval bedankt voor de tijd.