Skip to main content
Beantwoord

Na reset tablet geen toegang meer tot KPN TV en e-mail

• July 23, 2025
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik had voor een Lenova tablet op de verkeerd knop gedrukt en terugĀ  naar de fabrieksinstelling. Nu ben ik net terug uit het ziekenhuis. De aan Longembolie en door een gaatje in mijn hart en ik heb ook herseninfact waar door in niet meer dan praten.

Nu kan ik niet meer tv kijken en ik kan de Abonnee nummers die mee invullen, omdat er al een geen nummer die en wat is de @Kpnmail en ik had ook 2 pincode. De doen het ook niet.Ā  En ik kan geen van die groene app niet door downloden.Ā 

Ā 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Wilsophie, fijn allereerst dat je weer thuis bent.Ā 

Ik help je graag op weg zodat je weer tv kunt kijken en je je e-mails kunt lezen.Ā 

Je abonneenummer kun je vinden door in te loggen op Mijn KPN. Dit is echt niet meer nodig, je kunt op de tv app ook inloggen met je KPN ID. Als je nog geen KPN ID hebt kun je hier eentje aanmaken.Ā 

Als je dit hebt aangemaakt kun je in Mijn KPN ook het wachtwoord aanpassen van je e-mailadres. Lukt het zo?

Ā 

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 27, 2025

Hi ​@Wilsophie, fijn allereerst dat je weer thuis bent.Ā 

Ik help je graag op weg zodat je weer tv kunt kijken en je je e-mails kunt lezen.Ā 

Je abonneenummer kun je vinden door in te loggen op Mijn KPN. Dit is echt niet meer nodig, je kunt op de tv app ook inloggen met je KPN ID. Als je nog geen KPN ID hebt kun je hier eentje aanmaken.Ā 

Als je dit hebt aangemaakt kun je in Mijn KPN ook het wachtwoord aanpassen van je e-mailadres. Lukt het zo?

Ā 

• Auteur
  • July 27, 2025

IK heb nu mijn email adres en mijn wachtwoord en kan dus nu inloggen en nu kan ik dus mijn tv kijken en al die kpn logo opstart. Dat ga ik nu proberen, maar kpn mailt mij dat ik mijn keuze Netlix kan activeren, maar dat lukt mij nog niet en de chat kon mij ook niet helpen.Ā 

AriƫnC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 27, 2025

Wat lukt er niet aan? Hoever ben je al?

• Auteur
  • July 28, 2025

Je hebt je Netflix account nog niet gekoppeld aan KPN. Koppel je nieuwe of bestaande Netflix account vandaag nog met de knop hieronder en volg de 3 stappen in je scherm.

Koppel je jouw bestaande Netflix account?
Geen zorgen want al je instellingen en gegevens van Netflix blijven hetzelfde.

Gebruik je bestaande e-mailadres
Dit is belangrijk voor een snelle koppeling van je bestaande Netflix account.

Koppel een nieuw of bestaand Netflix account

Zorg dat je thuis verbonden bent
Met je wifi (of bekabeld internet) als je activeert. Gebruik je toch mobiel internet? Dan moet je inloggen met verificatie in 2 stappen. Anders lukt de activatie niet.Ā 

Check ook dit:
- Gebruik je een VPN-verbinding? Zet die tijdelijk uit.
- Gebruik je Apple? Zet dan ook privƩdoorgifte uit.

Veel kijkplezier!

Met vriendelijke groet,

Team KPNĀ 

Ā 

Dat is een VPN verbinding en ik had een netflix vanwege het Abonnenment van mijn dochter en daar betaalt zijn voor voor een aantal personen en maar email en haar wachtwoord.Ā 

AriƫnC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 28, 2025

Wat lukt er niet aan? Je moet op die link klikken, en de stappen volgen.Ā 

• Auteur
  • July 29, 2025

Ja dat klopt en ik moet vandaag over 30 min. wachten en dat heb ik nu gedaan. Nu is alles opgelost. Dank je wel voor uw hulp.Ā 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 30, 2025

Fijn dat het nu gelukt is! Dankjewel ook voor de terugkoppeling hier.Ā