Skip to main content

Na een stroomuitval thuis geeft mijn expediabox v10 een oranjelampje bij services en via het tvkastje zie ik op mijn scherm foutcodes 840,845 en 846.

Heb superwifi en heb deze losgekoppeld samen met de stroomkabels van de exp.box en tvkast..

Ik heb volgens mij alles geprobeerd…

Wie o wie weet wat ik nog kan doen?

Gr Jane

Heb ik gedaan maar nu branden er geen oranje en groene lampjes meer aan weerszijde van de rode kabel in de exp.box 

 

Met 100% zekerheid kan ik u vertellen dat de wan poort op het glasvezelpunt defect is. Dit gebeurt vaker na stroomstoringen. Zoals @Joep1965 al zegt, enige oplossing is klantenservice bellen. Ben vrij zeker dat ze een monteur dan gaan inplannen


Ik heb iemand gesproken,  door ,ik heb een storing, te zeggen en er wordt een monteur ingepland. Ik moest de stroom van het glasvezel kastje er voor 30 minuten aflaten om te kijken OF er nog een lampje ging branden onder het glasvezel kastje maar hoogst waarschijnlijk heeft t kastje het niet overleefd. Hartelijk dank voor jullie hulp.Ik ga nu

richting mijn bed want ik moet weer vroeg op! Ik laat t weten hoe het is afgelopen. 

Nogmaals mijn dank!


Monteur is net geweest en glasvezel kastje is vervangen en alles werkt weer!!Â