Skip to main content
Antwoord

Na update van het modem doen mijn Tplink extenders het niet meer

• January 17, 2025
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

18 dec heeft KPN de modem geupdate. Daarna hebben de 2 TP-Links Range extenders niet meer goed gewerkt. Ik heb alles geprobeerd. Modem al 2 keer gereset. De Extenders gereset. Niet geholpen. Voor de update van de modem geen enkel probleem. Nu elke keer weer.. 1 Extender knippert RE constant  en branden 4 lampjes rechts constant en bij de ander brandt brandt alleen Power en RE constant en branden geen van alle lampjes. Ik ben benieuwd naar uw reactie

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Eeerke, welkom op onze community!
Ik ben niet heel erg bekend met je TP link range extenders, misschien dat de community nog tips heeft? Ik kan me voorstellen dat na een reset je ze opnieuw moet installeren. Heb je al in de handleiding gekeken? Je zou ook even kunnen kijken op de TP link community. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Hoi ​@Eeerke, welkom op onze community!
Ik ben niet heel erg bekend met je TP link range extenders, misschien dat de community nog tips heeft? Ik kan me voorstellen dat na een reset je ze opnieuw moet installeren. Heb je al in de handleiding gekeken? Je zou ook even kunnen kijken op de TP link community.Â