Skip to main content

Na update van kpn waarbij vermeld is dat we nu via allerlei punten in ons huis prima wifi zouden moeten hebben, is de situatie nu zo dt we bar slechte wifi hebben en vaak geen internet ook itv geef regelmatig de melding dat er geen verbinding is dit terwijl we voorheen nooit last hebben gehad

er is hier ook glasvezel aangelegd en volgens buren werkt dit niet goed met onze modem

Hallo @Daf welk merk en type modem heb je? Welk soort wifipunten heb je, de witte vierkante, de zwarte vierkante of de witte ronde?

Hoe is de KPN-tv-decoder aangesloten op het modem, rechtstreeks met een kabel of anderszins?

Heb je het glaskastje al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de modem gereset?

 


Experia box v10a

tv zit met kabel aangesloten

2 draadloze itv aansluitingen via stopcontacten bovenverdieping 

verder geen draadloze wifi punten , nooit nodig gehad

 


U heeft dit soort dingen in huis? 

 


Ja 2 

bij allebei de kinderen op hun kamer

en ik heb een derde nog in de doos


Stop ze alle drie weer even in de doos en kijk of het daarmee is opgelost. Draadloze verbindingsets geven vaak problemen. 


Hoi @Daf, ik ben evenals Joep hierboven wel benieuwd of je dit ook eens kunt testen met een directe kabel in plaats van de draadloze verbindingssets.

Als je verbinding stoort, hoe branden dan de lampjes op je apparaten?
Ik kijk ook graag even mee naar de aansluiting. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Had je voor wegvallend wifi onze wifimanager al eens doorlopen?


@Daf ik heb niets meer van je vernomen. Ervaar je deze problemen nog steeds of is het inmiddels opgelost?