Skip to main content

Na update van V10 steeds wel wifi geen internet op mobiele apparaten

• December 20, 2024
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Sinds de SW update van mijn Experiabox V10 verlies ik steeds data op Wifi. Bekabeld internet werkt gewoon, echter bij Wifi behoud ik contact, maar heb na enige tijd geen data meer. Uit en aan zetten van Wifi op de telefoon of tablet herstelt data tijdelijk. Ik maak geen gebruik van de WiFi van het modem maar een tweetal Linksys Velop mesh repeaters. Echter als ik deze uitzet en de WiFi van het modem weer gebruik, ontstaat hetzelfde probleem. Overigens zijn alle mobieltjes van Samsung

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

January 27, 2025

Hallo Erik,

Nee, niet meer nadat ik de Wifi set van Linksys heb vervangen door twee super Wifi adapters van KPN. Waarom het met de Linksys niet werkt en met de KPN set wel, wie zal het zeggen. De ellende begon direct na de update van het modem en de nieuwe interface. Ik heb er in de jaren daarvoor geen enkel probleem mee gehad. 

Groet, Piet

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 27, 2025

Hoi ​@PietLS, ik zie dat er niet op jouw bericht van december gereageerd is. Ervaar je deze wegvallende wifiverbinding nu nog steeds? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2025

Hallo Erik,

Nee, niet meer nadat ik de Wifi set van Linksys heb vervangen door twee super Wifi adapters van KPN. Waarom het met de Linksys niet werkt en met de KPN set wel, wie zal het zeggen. De ellende begon direct na de update van het modem en de nieuwe interface. Ik heb er in de jaren daarvoor geen enkel probleem mee gehad. 

Groet, Piet