Skip to main content
Antwoord

Na update werken mijn camera, lampen en Sonos niet meer

• October 21, 2025
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Hallo er is afgelopen nacht een update geweest maar nu werken mijn camera ,lampen ,sonos enz niet meerĀ 

mijn netwerknaam was veranderd heb hier veel werk aan gehad .sonos werkt weer maar mojn camera en lampen nog steeds niet.

Ben hier al de hele dag mee bezig.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Fam. van Haneghem, lastig dat na een update van het modem zoveel apparaten ineens niet meer werken.

Het opnieuw instellen van jouw wifinetwerknaam en wachtwoord kan helpen, zoals ​@Leen59Ā al aangeeft. Je verandert daarmee de gegevens weer terug naar hoe ze waren voor de update. Alle apparaten zouden dit dan opnieuw moeten oppakken. Het kan daarbij ook helpen om jouw apparaten even opnieuw op te starten, om ze weer verbinding te laten maken.

3 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • October 21, 2025

Heb je in het modem de netwerknaam weer ingesteld zoals die was, inclusief het wachtwoord?Dan zou alles gewoon moeten werken. Normaal gesproken zouden die instellingen na een update vanzelf weer goed moeten staan.

Hallo dank je wel voor je reactie .

kwam er idd achter dat het modum opnieuw ingesteld moet worden dit gedaan .Ā 
maar google home en camera werken nog niet .

en ook mijn wifi versterker boven nietĀ 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hi ​@Fam. van Haneghem, lastig dat na een update van het modem zoveel apparaten ineens niet meer werken.

Het opnieuw instellen van jouw wifinetwerknaam en wachtwoord kan helpen, zoals ​@Leen59Ā al aangeeft. Je verandert daarmee de gegevens weer terug naar hoe ze waren voor de update. Alle apparaten zouden dit dan opnieuw moeten oppakken. Het kan daarbij ook helpen om jouw apparaten even opnieuw op te starten, om ze weer verbinding te laten maken.