Skip to main content
Vraag

Na veel problemen eindelijk aangesloten op glasvezel, en nu weer geen verbinding

• July 27, 2026
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Sinds 18 maart 2026 na veel problemen aangesloten op het kpn glasvezelnetwerk. Sinds 17 juli 2026 ben ik weer afgesloten. De problemen van voor de aansluiting zijn niet opgelost, maar ze hebben mij op een ander adres aangesloten in plaats van het probleem op te lossen en het goede adres aan te sluiten. Na veel telefonisch contact ook met onderaannemers is het na 13 dagen nog niet opgelost. Het ligt nu bij backoffice die niet het juiste ticket hebben gestuurd, maar 3 tickets, 1 actief, 1 geannuleerd en 1 opgelost. De onderaannemer allinq geeft aan dat ze niks kunnen doen totdat er een ticket wordt aangemaakt met de juiste instructies die hun moeten uitvoeren. Het probleem kan vandaag opgelost worden indien hun het goede ticket krijgen. 

Met vriendelijke groet, 

Ronerto de Lang 

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Roberto de Lang . Welkom hier.

Ik begrijp dat dit een erg frustrerende situatie voor je is. Je bent al lange tijd bezig om de aansluiting goed werkend te krijgen en het is natuurlijk ontzettend vervelend dat je na alle inspanningen opnieuw zonder verbinding zit.

Ik wil wel aangeven dat de KPN Community geen technische helpdesk of storingsafdeling is. Wij kunnen hier op het forum geen tickets aanmaken, aanpassen of de aansturing richting een onderaannemer zoals Allinq verzorgen. Dit soort complexe aansluitproblemen moeten worden opgepakt en aangestuurd via de telefonische helpdesk of de afdeling die jouw dossier al in behandeling heeft.

Omdat er volgens jouw verhaal al meerdere tickets zijn aangemaakt en er contact is geweest met verschillende partijen, is het belangrijk dat de betrokken afdeling het bestaande dossier verder oppakt en zorgt dat het juiste ticket met de juiste opdracht bij de uitvoerende partij terechtkomt.

Wat ik voor je kan doen is jouw dossier doorlezen en je vervolgens correct advies geven.  (Ik voer dus geen actieve handelingen uit! ).

Kun je, als je dat wenst, je profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven?  Dan zoek ik jouw informatie er bij