Skip to main content
Vraag

Naam experiabox V10

  • January 3, 2019
  • 29 reacties
  • 640 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Wellicht is de Wifi versterker dan toch defect. Heb je het aankoopbewijs nog? Wil je je Ceva Logistics eens bellen op 070-301 39 88. Zij gaan over de garantie van de wifi versterker. Hopelijk kan je 'm dan laten vervangen. Wil je me op de hoogte houden?

  • Auteur
  • January 24, 2019
Hoi Marcia,
Ik heb gisteren de versterker op een ander adres uitgeprobeerd en niet 1x uitval. Ik durf dus ook wel te concluderen dat die het probleem niet is. Deze stap nam ik omdat ik ooit eens met dit bedrijf te maken had toen ik een Digitenne kastje moest inleveren. In plaats van inleveren kreeg ik steeds maar weer een nieuwe en werd het abonnement ook elke keer weer verhoogd. Dus ik dacht voor ik die stap neem eerst maar even zeker weten. Ik ga nu mijn aandacht maar richten op de devolo's, want hier aangesloten en het gedonder begon weer.
Groetjes

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Heel goed dat je het geprobeerd hebt! Ik probeer je niet af te schepen, maar vind het op afstand ook moeilijk om er iets over te zeggen. Als jij de DVS loskoppelt, merk je dan dat de wifi versterker z'n werk wel goed doet? Wellicht storen die elkaar?

  • Auteur
  • January 25, 2019
Hoi Marcia,
Zo bedoel ik het ook niet hoor, ik ga het als er niemand thuis is weer proberen.