Skip to main content

Hallo @Nick83 Nick83, ik heb een soortgelijk probleem. Hij blijft de superwifi 2 scharen onder een andere wifi verbinding/netwerk. Kan er met geen mogelijkheid bijkomen. Ook de KPN helpdesk heeft me niet kunnen helpen. Ik heb een Experia V10 en twee superwifi 2 punten.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

@Joost_Tilburg ik raad aan om eerst beide wifipunten alleen op de stroom te zetten en dan te resetten. na de reset zullen ze een opstartproces uitvoeren en uiteindelijk paars gaan branden. dan weten we dat ze de fabrieksgegevens hebben. 

hierna graag je V10 resetten zodat die ook weer de standaard waardes heeft die achterop het modem staan. 

Sluit nu beide wifipunten bekabeld aan op de V10 en laat ze voor ongeveer een half uur staan. zo weet je ook dat ze de juiste firmware versie hebben. Als dit gedaan is kan 1 wifipunt verplaatst worden naar een positie waar je nog wel voldoende verbinding hebt.


om het Mesh netwerk goed draaiende te houden dienen alle versterkers dezelfde gegevens te hebben.


Bedankt @Mastermovie ! Het is mede dankzij je tips gelukt. De naam van mijn netwerk is nu wel anders dan die van v10 en orginele verbinding. Ik kan wel inloggen op de nieuwe + de superwifi werkt.


@Joost_Tilburg mooi om te horen, zou je de reactie als antwoord kunnen melden? dan zien andere forumgebruikers ook sneller wat de stappen zijn.


Check; hoe doe ik dat?

 

Heb naast je stappen ook alles teruggezet naar fabrieksinstellingen via het ip adres.