Skip to main content

Geachte medewerkers KPN,
 

bovenop de ophef staat de heer L.F.J. Dubois deze goede man is in 1995 overleden.

zijn zoon de heer H. Dubois heeft toen geprobeerd mode naam te veranderen maar dit was nooit gelukt.

De heer H. Dubois is overledenen in 2018 we hebben toen gevraagd of de naam veranderd kan worden en dat was geen probleem.

De nieuwe naam zou worden mevrouw J. Dubois- Heijneman nog steeds staat er zoals u kunt zien hierboven op de factuur de heer L.F.J. Dubois en er werd toen beloofd dat alles goed zou komen maar dus nog steeds niet.

Mevrouw J. Dubois- Heijneman krijgt ipc dus nog op de naam van haar schoonvader de rekening.

Hoop dat netnummer goed gaat komen.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Admin: privégegevens verwijderd

Hallo @Wietwies, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je dit nu eindelijk wel eens geregeld wilt hebben. Ik ga voor je kijken of ik dit kan aanpassen. Zo ja, dan laat ik je dat hier weten zodra het voltooid is. Als ik het niet zelf kan laat ik je weten wat er verder moet gebeuren om het wel voor elkaar te krijgen.


Hier ben ik weer, @Wietwies. Het blijkt dat ik toch niet zelf kan aanpassen. Omdat de achternaam veranderd van Dubois naar Dubois-Heijneman is het duidelijk dat het niet alleen een simpele aanpassing is, maar een andere rechtspersoon. Dat betekent dat dit als een contractsovername verwerkt moet worden. Hiervoor kun je, omdat het een overlijden gaat, terecht bij de nabestaandendesk. 

Ga daarvoor naar deze pagina op onze website, en volg de stappen. Kies op de eerste pagina voor ‘Abonnementen overzetten op een andere naam’.

Wat je daarvoor verder nodig hebt is een digitale kopie (foto of scan) van het identiteitsbewijs van mevrouw Dubois-Heijneman. Daarnaast moet het contractsovernamenformulier aan het einde van het stappenplan uitgeprint worden en ondertekend. Ook daarvan is een digitale kopie nodig. Deze beide kopieën kunnen aan het einde van het stappenplan dan geüpload worden. De contractsovername wordt dan binnen 5 werkdagen uitgevoerd. Heb je de digitale documenten niet direct bij de hand, vul dan wel de rest van het formulier in. Dan kan de nabestaandendesk alvast voorbereidend werk doen.