Skip to main content
Vraag

Naar te woord gestaan en vraag over aansluitdatum glasvezel

• December 17, 2025
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wij hebben in juni onze verhuizing geregeld, helaas heb ik op ons nieuwe adres nog steeds geen glasvezel. Wij zitten nu weer op een koper aansluiting, en dat schiet echt niet op.

Volgens alle mensen die ik gesproken heb bij KPN staat de aansluiting deze maand gepland, het schijnt dat ik op 23 december een afspraak heb staan, daar heb ik nog steeds geen bevestiging voor ontvangen.

Afgelopen week heb ik op aanraden van een KPN man die bij mij langs kwam weer gebeld, de medewerker die ik aan de telefoon kreeg was niet behulpzaam, jij verbrak na mijn vraag de verbinding, het enige wat hij zij was ”verwacht u van mij dat ik dat weet nou jammer dan ik heb geen idee”

Ik denk dat deze medewerker even naar een training klantvriendelijkheid moet.

Wij zijn nu bijna op het punt beland dat wij gaan overstappen naar een ander, ik werk altijd thuis en heb dus echt een goede verbinding nodig.

Wie kan mij helpen en mij vertellen wanneer wij glasvezel krijgen?????????

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@HannaVdBerg85, ik kan mij voorstellen dat je graag duidelijkheid wil over wanneer je gebruik kunt maken van de glasvezel. Het is dan extra vervelend en een nare ervaring als je via de klantenservice niet klantvriendelijk te woord wordt gestaan. 

Graag kijk ik voor je wat de exacte status is van jouw glasvezel verbinding. Zou je daarvoor jouw community profiel in willen vullen? Dan kan ik jouw abonnement er bij zoeken in de administratieve systemen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 22, 2025

Ingevuld

Volgens de klantenservice heb ik 23 december een afspraak staan