Skip to main content

Klopt het dat de H368N geen NAT loopback optie heeft? Ik heb een eigen mailserver en deze werkt niet lekker op het locale netwerk.

 

mocht deze dat niet ondersteunen hoe kom ik dan aan een router die het wel ondersteund?

Ik heb jaren lang de v9 gehad. Bij mij heeft het altijd goed gewerkt. Van zo ongeveer alle routers van KPN zijn op dit forum topics te vinden waarin gevraagd word of nat loopback werkt op het betreffende model, want ... het lukt niet bij de topicstarter...


Ik heb alle opties van de v9 door gelopen maar ik zie nergens de optie staan? 
 

ik heb ook gezocht in de verschillende forum topics maar ik zie het niet. Port forwards werken prima maar NAT loopback zie ik niet staan.


Het is ook geen optie die je aan of uit kunt zetten. Of waar je iets van in kunt stellen ofzo. Het hoort gewoon te werken. 

Wat precies werkt er niet bij de mailserver?


Bijlage downloaden werkt niet altijd binnen het thuisnetwerk en mail versturen ook niet.

Als ik de naam van de mailserver Ping dan zie ik het externe IP adres ipv het interne IP adres.


Als ik de naam van de mailserver Ping dan zie ik het externe IP adres ipv het interne IP adres.

Dat hoort zo. Wat had u anders verwacht? Er word niet geredirect ofzo.


Mijn verwachting was anders maar ik zal dit op een andere manier moeten oplossen. Bedankt voor je reacties.