Skip to main content

Sinds enkele dagen is mijn internet/wifi thuis verschrikkelijk slecht. Ik kan nauwelijks vanuit huis werken, wifi valt continu weg. Ook nauwelijks tot geen verbinding te krijgen met tablet of tv. Er zou geen storing zijn, en al meerdere keren die thuis hulp doorlopen. Zonder resultaat. 

@Hkoetsier  Voor een snelle reactie kun je bellen naar de klantenservice 0800 0402 en aangeven dat je een storing hebt

Beste @Hkoetsier, lijkt me heel vervelend als het steeds wegvalt en/of traag is! Goed om te lezen dat je de servicetool bij storingen al doorlopen hebt, maar ik begrijp dat daar dus niets uitgekomen is? De tip van jimny om met ons te bellen is een hele goede. Via de community heb je vooral contact met andere klanten en kan het even duren voordat er een reactie op komt. Bij dit soort zaken is het toch fijn om snel iemand te spreken en dan is een beller doorgaans sneller!

Dat gezegd hebbende: is het bij jou inmiddels opgelost? Mocht je toch nog willen dat de community meedenkt, kan je dan iets meer informatie geven? Welk modem gebruik je? En wat heb je verder nog voor apparaten aan je netwerk hangen? We helpen je graag!

Reageer