Skip to main content

Al meerdere malen gebeld naar KPN i..z samenwonen en dus wijziging adres en samengaan 1 abonnrment, maar het komt niet door bij KPN. Heb opzegging gelukkig zwart op wit gepribt, maar toch!  

Nieuwe bewoners krijgen steeds post voor mij, erg vervelend. 

Hoi @Trijntje Voorma 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de telefonische klantenservice van KPN, en je dan te laten doorverbinden met de afdeling Opzeggingen en Contractbeheer.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen.

Een medewerker van deze afdeling kan dit voor je in orde maken.

Telefoonnummers Klantenservice:

  • 0800-0402
  • 1200 (vanaf KPN Mobiele aansluiting)

Openingstijden van deze afdeling:

  • Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Ook kun je langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan, neem in dat geval wel een geldig legitimatiebewijs mee, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.

 


Beste Michel,

Dank voor je advies, maar alles heb ik al meerdere keren gedaan. Ik heb mijn opzegging, samenwonen, en 2 abonnementen 1 behouden, verhuizing op papier en nog steeds krijgen de kopers van mijn huis op mijn oud adres nog steeds papieren post van KPN voor mij. Sterker nog, de nieuwe bewoners op dat adres hebben ook KPN.… Oneindig gebed dus....hopelijk dat bij KPN ook ooit een lichtje gaat branden. 

 


Hoi @Trijntje Voorma 

Hartelijk dank voor je terugkoppeling.
Ik snap dat het vervelend is om opnieuw te moeten bellen, aangezien je al verschijnende pogingen hebt ondernomen richting KPN.

Als je zorgt dat je forum profiel volledig is ingevuld, dan zal een KPN Moderator even met je mee gaan kijken binnen jouw klantengegevens, om te zien wat er inmiddels al is gebeurd.
Maar ook om het alsnog voor elkaar te krijgen.

Je forum profiel kun je bereiken door op je ronde foto (avatar) te klikken, naast de blauwe knop met de tekst “Stel je vraag”.
Klik op Mijn Profiel en vervolgens op Bewerk Profiel.

Het kan enkele dagen duren, voordat je antwoord krijgt van een moderator. 


Hoe groter een organisatie of bedrijf is hoe stroperig (lees moeizaam) de communicatie gaat. Dat zou je toch niet verwachten van een “communicatie” bedrijf dat een goede communicatie in haar vaandel heeft staan…...


Hi en welkom in onze community @Trijntje Voorma.

Wat leuk dat je bent gaan samenwonen, alleen minder dat het aanpassen van je gegevens zoveel moeite kost. Je zou zeggen dat het gemakkelijker te regelen zou zijn. Ik zou je heel graag zelf helpen, maar via deze weg kunnen we niet de juiste verificatie doen. Daardoor kan ik zulke gegevens helaas niet voor je aanpassen, dat spijt me. Ik raad je toch aan om nog eens met onze klantenservice te bellen op 0800-0402. Of je kunt inderdaad langs een KPN winkel in je buurt gaan, zoals Michel ook tipt. Ik hoop dat 't alsnog snel rechtgezet is.


Reageer