Skip to main content
hallo iedereen..ik zou iets vragen, misschien is het te oud voor deze dagen en misschien wil ik het niet hebben..maar ik zal het toch vragen ..ik heb een router van de oude (ZTE ZXV10 H220N) en hij is vergrendeld om hem met een ander bedrijf te gebruiken ...mijn vraag is dat er een kans is om het met iedereen te laten werken ... bijvoorbeeld een firmware-upgrade om met iedereen te werken ... bij voorbaat dank

Hoi @YasaCh 
Als ik het goed heb is dat al een verouderde experiabox
Hier kun je verouderde apparatuur omruilen.
Deze link werkt alleen bij je thuis.


Hallo @YasaCh ,

De door jou in gebruik zijnde Experiabox V7 is verouderd en wordt door KPN gratis omgeruild voor een moderner modem. 
 

De door @huistijger genoemde tool werkt daar echter niet voor. 
 

Het snelste in om voor een omruiling met KPN te bellen of te chatten. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar via 0800-0402.

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij grote drukte heb je met de chat een prima alternatief. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

The Experiabox V7 you are using is outdated and will be exchanged free of charge by KPN for a more modern modem.

However, the tool mentioned by @huistijger does not work for that. The fastest way to call or chat with KPN for an exchange. KPN can be reached for this on 0800-0402. Speak: I want to speak to an employee.

When it is busy, you have a great alternative with the chat. You can reach the chat via: KPN Service and contact Choose a subject. Then tap: "I have another question" (and then scroll all the way down)

 

 


bedankt voor het antwoord jongens ... ik vergat in de vraag te vermelden dat ik niet in Nederland woon ... en mijn doel is om deze router te maken als het mogelijk is om beschikbaar te komen voor gebruik buiten Nederland
 

 

 


nog andere suggesties voordat u het weggooit?

Ow ... kee ... 🤔

@YasaCh in welk land woont u dan wel?

 


Marokko….ik vraag me misschien af ​​of er een manier is om deze router te upgraden met een schone (originele) firmware om niet aangesloten te worden bij het bedrijf (kpn)

 

 


Apparatuur die door de providers in bruikleen wordt verstrekt, zijn ‘af fabriek’ voorzien van specifieke firm- en software. Die is zó dichtgetimmerd, dat het zo goed als onmogelijk is, de apparaten te ‘flashen’,  van andere of alternatieve software te voorzien.

 


Je kunt het apparaat terug sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn