Skip to main content

Wij zijn recentelijk overgestapt op glasvezel KPN. Wij hebben de nieuwe apparatuur ontvangen (de KPN Box 12 en de UHD-ontvanger) met 150 euro korting op onze abonnement voor de eerste 6 maanden. 

Via de WiFi Manager hebben we gelijk ook twee SuperWiFi-punten besteld tegen een zeer scherpe prijs van €59. En ik kan jullie meedelen dat alles geweldig is. Wij hebben door heel het huis heen op elke verdieping en in elke hoek een signaalsterkte van 100%. Via WiFi haal ik op alle aangesloten apparaten meer dan 90% van onze maximale snelheid.

Het gaat hier om een 200/200-abonnement met resultaten als 199.4/240.8 door heel het huis. Zelfs aan de andere kant van de tuin, bij de poort, halen we met gemak 150/150. We hebben letterlijk overal op ons terrein bereik. Het is krankzinnig hoeveel bereik we hebben.

De euforie binnen ons gezin is dan ook immens. Bij onze oude provider Ziggo hadden we nooit zo'n bereik in ons huis alleen. In de tuin had je al helemaal geen signaal. En we zijn maandelijks bij KPN ook nog eens goedkoper uit.

Dit is echt dé tijd om over te stappen. Ik raad het iedereen aan.

Hallo en welkom op het forum @Noobmaster69. Mooi om te lezen dat je geen spijt hebt van de overstap en dat je het forum hebt ontdekt. Mocht je in de toekomst vragen hebben over iets, de KPN community denkt graag met je mee.