Skip to main content

Ik heb Netflix via kpn en wil ook op mijn iPad kijken maar kom te zien dat ik niet meer lid ben en me opnieuw moet aan melden

Hi @Anneke1951, welkom op ons forum. Wat vreemd en vervelend dat je geen Netflix meer kunt kijken op de iPad. Je kunt in dit geval het beste inloggen bij Netflix om na te gaan welke status jouw Netflix account heeft. Lukt het overigens wel om via de tv-ontvanger naar Netflix te kijken? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Goedemorgen.

Stond een verkeerd mailadres bij Netflix terwijl ik wel Mailtjes binnen krijg van hun , maar oké ze hebben het opgelost .

🤪Tweede tv ontvanger was dus ook niet nodig geweest .

 

 

 


Stond een verkeerd mailadres bij Netflix terwijl ik wel Mailtjes binnen krijg van hun , maar oké ze hebben het opgelost .

Dus Netflix heeft het opgelost?

Betaal jij Netflix via de factuur van KPN?

Zo nee, kan je eens controleren of deze wellicht toch in rekening gebracht worden via KPN want dat zou betekenen dat je slachtoffer zou kunnen zijn van de Netflix fraude (klik).


Netflix heeft het opgelost , ik betaal via Kpn


Netflix heeft het opgelost , ik betaal via Kpn

Was het een tikfoutje in dat e-mailadres of stond er een heel ander (Portugees) e-mailadres vermeld?


Was een tikfout bij abonnement die ik volgens hun in maart al had beëindigd , alleen beetje vreemd dat ik wel normaal mails ontvang en ik wel gewoon Netflix heb via kpn .

beetje vaag maar oké 


Reageer