Skip to main content

Mijn draadloze verbinding doet het niet gelijk op laptop dus ik moet steeds op probleem oplossen drukken dan krijg ik deze melding elke keer,Netwerk kabel niet juist aangesloten of taak uit te voeren.

Wat is precies uw probleem? Want er is geen touw aan vast te knopen. Gebruik eens leesteken! 


Wat is precies uw probleem? Want er is geen touw aan vast te knopen. Gebruik eens leesteken! 


Mijn draadloze verbinding doet het niet gelijk op laptop dus moet steeds op probleem oplossen drukken dan krijg ik deze melding elke keer,Netwerk kabel niet juist aangesloten of taak uit te voeren.


@vanessamichel2 Welkom op het forum. Ik begrijp dat als je je laptop opstart je laptop niet direct verbinding maakt met je draadloze netwerk, klopt dat? Als dat inderdaad het geval is, zou het dan kunnen dat je nog een netwerkkabel aangesloten hebt? Mocht dat niet het geval zijn dan zou bijvoorbeeld kunnen dat de drivers van je draadloze netwerkkaart niet helemaal up-to-date zijn. Mag ik vragen wat het merk van de laptop is, en is het een probleem van de laatste tijd of bestaat dit probleem al langer? 


@vanessamichel2 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!