Skip to main content
Beantwoord

Netwerkkabel zou gerepareerd worden, maar nog geen internet en tv en krijg geen contact

• February 10, 2026
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Inmiddels ben ik behoorlijk geïrriteerd. In de berichten las ik dat rond de middag een netwerkkabel gerepareerd werd en dat het probleem kort daarna was opgelost. Vanavond blijkt dat de tv opnieuw opgestart moet worden, maar die blijft hangen op 85 procent. Alle aangegeven oplossingen geprobeerd, niets helpt. Inmiddels blijft het service-lampje van de router op rood staan. Ook de aangeven oplossingen hiervoor geprobeerd, zonder succes. Na bijna een uur dan toch maar het storingsnummer gebeld. Aangeven werd een wachttijd van 5 tot 8 minuten. Meer dan 20 minuten later nog steeds niemand gesproken. Ondertussen komt het stoom uit de oren. Deze slechte service is reden om te kijken naar een andere aanbieder.

Beste antwoord door Rik26

Ik heb het opgelost door het wifi-knopje aan de zijkant 5 seconden in te drukken (gelezen op het forum). Hopelijk zijn alle problemen nu opgelost.

7 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 10, 2026

Dat is geen fijne situatie. Wat voor verbinding heb je precies? DSL via koper of glas?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Glasvezel. Geen tv, geen wifi waardoor allerlei andere apparaten ook niet meer werken. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 10, 2026

Heb je het glasvezel kastje al eens even stroomloos gemaakt, waarna je de spanning er weer opzet? Dat wil wel eens helpen als bij een haperende verbinding.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2026

Tv werkt nu, maar nog steeds geen wifi. Dat is een groot probleem ivm werk.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 11, 2026

Ik heb het opgelost door het wifi-knopje aan de zijkant 5 seconden in te drukken (gelezen op het forum). Hopelijk zijn alle problemen nu opgelost.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 11, 2026

Fijn om te horen. Hopelijk werkt alles nu naar behoren. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Rik26. Zo'n storing is altijd vervelend natuurlijk dat komt nooit gelegen. Gelukkig is het intussen hersteld en werkt de verbinding weer.

Toen de tv weer werkte was de verbinding hersteld, het tv signaal komt ook via het internet. Dus als de tv werkt, is er ook een internetsignaal. Incidenteel heeft dat een duwtje nodig, zoals je gedaan hebt met het knopje op het modem.

Die wetenschap heb je hopelijk niet meer nodig in de toekomst, en blijft het vanaf nu goed werken.