Skip to main content
Beantwoord

Netwerknaam en wachtwoord veranderd maar nu is hij alleen op de wifi versterker veranderd

  • March 3, 2020
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik heb net nieuw internet (modem + wifiversterker). En nu heb ik het wachtwoord en netwerknaam veranderd in de app maar nu is hij alleen op de wifi versterker veranderd en niet op de modem (V10a) daar zie ik nog gewoon het oude wachtwoord en netwerknaam. Hoe krijg ik ze allebei gelijk? 

 

Ik heb geprobeerd na dat ik het veranderd heb in de app om via http://192.168.2.254 in te loggen op de modem met het beheerderswachtwoord wat ik in de app kan zien maar dat lukt niet om in te loggen. 

Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Nick83

Ik heb geprobeerd na dat ik het veranderd heb in de app om via http://192.168.2.254 in te loggen op de modem met het beheerderswachtwoord wat ik in de app kan zien maar dat lukt niet om in te loggen. 

De Experiabox heeft een eigen wachtwoord. Als u nog nooit ingelogd bent, probeer het dan met het wachtwoord wat achterop staat achter het kaartje wat je om kunt schuiven.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

DylanSan
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 4, 2020

Ik denk dat je op de versterker ben ingelogd, wat je zou kunnen proberen is direct te verbinden met de Experiabox en desnoods de versterker los te halen, de instellingen dan aan te passen.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 4, 2020

Ik heb geprobeerd na dat ik het veranderd heb in de app om via http://192.168.2.254 in te loggen op de modem met het beheerderswachtwoord wat ik in de app kan zien maar dat lukt niet om in te loggen. 

De Experiabox heeft een eigen wachtwoord. Als u nog nooit ingelogd bent, probeer het dan met het wachtwoord wat achterop staat achter het kaartje wat je om kunt schuiven.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Martijn L, welkom! Goed dat je het forum gevonden hebt! Ben je eruit gekomen met de hulp van Nick en Dylan? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.