Skip to main content

Nieuwe experiabox V10 aangesloten (vanwege corona alles zelf moeten doen) er was een  nieuwe nodig omdat de telefoonlijn aangepast zou worden, geen idee wat er ging gebeuren  maar nu lijkt het alsof er tussen twee wifi signalen wordt gependeld. Mijn laptop geeft constant aan verbinding verbroken,netwerkwijziging gedetecteerd. Monteurs zijn geweest hebben alleen gemeten, nee hoor wifi is prima, fijne dag verder. Wat kan hier loos zijn en wat kan er aan gedaan worden?  kan ook geen versterkers meer aansluiten volgens monteurs moest ik maar ff bijkopen. heel jammer KPN, ik had geen enkel probleem totdat jullie het gingen verbeteren daarna één groot drama.

Hoi @Rikkiepikkie en welkom op het forum. Heeft alleen de laptop moeite met de wifi? Of gebeurt dit ook op andere apparaten? Kun je ook toelichten wat je bedoelt met dat je geen versterkers meer kunt aansluiten? Om welke versterkers gaat het hier? Ook wil ik je aanraden om de Wifi Manager te doorlopen. Die past de instellingen van de wifi aan en ik ben benieuwd of het daarmee ook al verbetert, 


Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat het inmiddels opgelost is. Zo niet, laat het gerust weten! 


hoi Sanne, ik ben er nog niet aan toegekomen. staat voor morgen in de planning om weer op te pakken.

wel is het dat andere aopparaten ook moeite hebben. laptops en mobile telefoons( iets minder last) 

ik had een TP link wifi versterker die ik had gekoppeld aan de oude router (draadloos) die kon ik niet meer koppelen aan de nieuwe.

wifi manager loop ik morgen nogmaals door. was al een keer gebeurt.

gr. R


Reageer