Skip to main content

Welkom op het forum @gerbenz! Robin geeft het antwoord al, ik kan je niet helpen aan de SIP gegevens. Een kleine toelichting erbij, dat is informatie die onze producten beïnvloedt.


Beste KPN, (jij kan hier niks aan doen Cindy, bedrijfs policy)

Wat een onzin zit je nu te verkopen. Jullie en vele andere providers, zijn blijven steken in de gedachte die heerste in het POTS tijdperk.

Het is een IP protocol! Gewoon over jullie eigen netwerk. Het beïnvloedt helemaal jullie producten niet omdat er geen extra bandbreedte gebruikt wordt dan jullie zelf aanbieden. 

Hetgaat bij VoIP om aantal telefoonnummers, niet het aantal gesprekken wat over de netewerkkabel loopt.

Zijn jullie bang dat iedereen opeens een VoIP centrale in huis installeert? Blijft het nog steeds zo dat ze jullie nodig hebben voor de inbound en outbound gesprekken. Blijven jullie er gewoon nog aan verdienen.

Echt een slechte zaak! Bah...wat een censuur. Ik ben al niet blij met de verplichte DHCP server op de box. Jullie moeten eens ophouden met alles op die modem te te gooien, zonder dat het ook weer open kan!

Bedankt! Ik weet niet hoe lang ik nog klant bij jullie blijf met deze instelling…

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

Je reageert op een topic van 3 jaar geleden!!!


Hoi @MrMark79 . Welkom op het forum.

Ik heb misschien goed nieuws. Op korte termijn komt de zogenaamde vrije router keuze ook bij KPN. Het gebruik van de sip gegevens zal dan ook flexibeler worden en je bent niet langer afhankelijk van de experiabox. Ik waag me niet aan een datum, maar het duurt niet lang meer, dat weet ik wel. 


Beste Erwin,

Sorry voor de hele late reactie. Dit terwijl jij een prima reactie tijd had.

Ik ben blij om dit te horen.

Hoop dat dit redelijk snel komt :-)

Fijne dag!


Je reageert op een topic van 3 jaar geleden!!!


En toch reactie op gekregen :-)


Hoop dat dit redelijk snel komt :-)

Het is zelfs al een feit, zie "Vrije modemkeuze bij KPN".


Zoals @wjb al aangeeft. Er zijn momenteel een grote hoeveelheid topics waar de praktijkervaringen uitgewisseld worden. Succes!