Skip to main content

Helaas wordt niet gereageerd door KPN op klachten.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Je kunt ook hier je klachten kwijt @svdh1 
Spui ze er maar uit, maar hou het wel netjes.
We helpen je graag.


Ok bij dezen.

Ik heb op 1 februari een aanvraag gedaan voor een nieuwe aansluiting voor een nieuw te bouwen huis in een bestaande wijk.

De buurman heeft een KPN-aansluiting.

Die kon echter nog niet in behandeling worden genomen omdat ik nog geen fysieke meterkast had. Opnieuw een aanvraag gedaan toen de meterkast er was en tot mijn verbazing wordt er gemeld dat glasvezel 15-20 weken gaat duren en er wordt geen alternatief geboden.

Na een aantal lange belrondes waarbij ik KPN op het idee breng om tijdelijk een koperdraadje te trekken kan ik een bestelling maken en zou dit geregeld worden.

2 Dagen later wordt ik gebeld en meldt men mij dat KPN dit niet kan en ik naar budget all in one moet gaan maar die leggen helemaal geen kabels aan.

Weer terug gebeld. Een aardige medewerker aan de lijn gekregen die het helemaal uitzoekt en wederom een aanbieding gekregen inclusief een afspraak voor een monteur.

Dat zou a.s. donderdag gaan plaatsvinden.

Echter wantrouwig geworden toch gisteren maar even gebeld wanneer het koperdraadje wordt getrokken.

Echter deze medewerker was uitermate bot en had geen behoefte om het een en ander uit te zoeken en gaf aan dat KPN dat niet doet, althans niet deze afdeling.

Ik heb dat telefoongesprek afgebroken en nog maar een gebeld maar nu met zakelijk omdat ik mijn aansluiting ook zakelijk gebruik. Die lieten me 45 minuten inde wacht staan terwijl de wachttijd 15 minuten was om vervolgens mij weer door te verbinden met consumenten omdat mijn mobile niet op een zakelijk staat.

Bij consumenten iemand gesproken die wel tijd nam en tot de conclusie kwam dat hij mij niet verder kon helpen.

Als ik echter naar mijn aansluitingen ga zegt KPN dat ik alleen een aansluiting krijg als ik ook een contract heb. Maar dat contract gaat pas in als de monteur de boel heeft aangesloten dus dat is een cirkelredenering waar ik niet uitkomen en KPN niet uit wil komen.

Kortom KPN laat mij gewoon stikken terwijl ik meer dan 35 jaar klant ben.

Nu maar besloten om Ziggo de aansluiting te laten realiseren. 

KPN bedankt.

Ik denk dat het tijd wordt voor een berichtje aan een of ander ludiek programma.

 

 

 

 

 

 


Oef, je bent hier duidelijk al heel lang mee bezig, svdh. Ik kan me voorstellen dat je nu wel een keer duidelijkheid wilt. Je geeft aan dat je nu voor Ziggo kiest. Ik kan me dat voorstellen, maar ik je wil je toch vragen om mij nog een kansje te geven of ik orde kan scheppen in de chaos. In de basis zijn er namelijk maar twee routes voor een aansluiting. En dat is, als je adres bij ons bekend is, dat je een aanvraag bij ons doet voor een abonnement en dan komen wij de boel aanleggen. Of je doet een aanvraag via mijnaansluiting.nl waarna je, als de boel is aangelegd, ergens een abonnement kunt afsluiten. Dus ik ben heel benieuwd wat hier nou allemaal is misgegaan.

 

Wil je jouw forumprofiel invullen met de adresgegevens van je nieuwe huis en alle andere relevante informatie (daarvoor kun je ook het veld persoonlijke opmerking gebruiken). Laat even weten als je dit gedaan hebt, dan kijk ik hiernaar.


Euhm... waarom zouden ze een koperdraadje komen trekken? Als ze toch aant graven gaan, dan kunnen net zo goed gelijk glasvezel aanleggen. Waarom eerst koperdraadje graven, en daarna glasvezel? Er is gewoon een wachtlijst, je zult geduld moeten hebben lijkt me. Er zit niet anders op.