Skip to main content
Vraag

Niet goed geholpen via de telefonische klantenservice voor verschillende problemen

• August 27, 2026
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Robert Bos
Nieuwkomer

Er is sinds afgelopen vrijdag een ticket aangemaakt over het feit dat ik geen andere keuze meer kan maken wbt mijn keuze voordeel die momenteel Netflix is en dat wil ik veranderen in disney plus standaard. Iedere keer wordt er gezegd door jullie systeem dat er een bestelling loopt???? En dat ik moet wachten?? Er loopt helemaal niks aan bestellingen!! Daarbij heb ik al een paar keer gebeld en wordt gezegd dat de ticket is gesloten zonder dat het is opgelost. Gisteren26-7-2026 werd ik terug gebeld door een medewerker van jullie en die laat mij 20 minuten in de wacht staan zonder tussendoor even iets te zeggen en verbreekt daarna zonder pardon de verbinding!!!! Ik heb besloten om met al mijn producten weg te gaan bij jullie en EIS nu een compensatie in geld voor al die tijd dat jullie producten schandalig werken zoals het vele malen uitvallen van de randapparatuur en het slecht werken van de tv decoder en ga zo maar door dat het ik ook al HEEL VEEL keren over gebeld naar de klanten service is schandalig slecht en ben gewoon uitgelachen door jullie aan de telefoon. Mischa ik niks horen binnen 5 werkdagen per mail of per telefoon dan zal ik mijn belangenbehartiger moeten informeren en actie gaan ondernemen want jullie hebben tegenwoordig nergens meer om!!

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 27, 2026

Hallo ​@Robert Bos, op het forum helpen klanten elkaar en is geen onderdeel van de klantenservice. Inhoudelijk kunnen we niets voor je doen. Ik raad je aan om melding te doen via dit formulier.

Robert Bos
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2026

Joep in ieder geval bedankt voor het reageren. Ik zou denken dat dit forum ook werd bekeken door kpn maar kennelijk is dit niet interessant voor die mannen?? In ieder geval bedankt

Forum|alt.badge.img+3
  • Medewerker KPN Escalaties
  • August 27, 2026

KPN medewerkers kijken wel eens op de chat, maar doen dit buiten werktijd, zonder systemen om vrijwillig mensen te helpen. Soms kan een moderator het issue doorsturen naar de juiste afdeling mits je jouw profiel hebt gevuld met je gegevens. Dit kan verder niemand zien. ook niet de KPN medewerkers die hier rond dwalen om andere te helpen.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 28, 2026

Het forum wordt wel degelijk ook door de KPN bezocht ​@Robert Bos 
Alleen wat jij wilt kunnen ze niet voor je doen en de beste oplossing is om een klacht in te dienen met de link die ​@Joep1965 hier schrijft.