Skip to main content
Antwoord

Niet kunnen inloggen bij MEXEM website. Anderen daar ook last van?

• September 10, 2025
  • 12 reacties
  • 196 keer bekeken

Iemand ook last van het niet meer kunnen inloggen op sites?

Beste antwoord door wimw1965

VEEL DANK voor de tip. Dankzij de link kon ik de malware ook de kpn eenvoudig uitzetten en kan ik weer inloggen. 2 uur voor niets met een KPN helpdesk aan de lijn gezeten die dit niet wist.

12 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 10, 2025

Ik kan die website gewoon benaderen ​@MikeH84 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 10, 2025

Hallo ​@MikeH84 ,

Probeer eens de cookies en browsegeschiedenis te wissen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 11, 2025

de site kan ik benaderen maar als je dan op inloggen klikt is hij geblokkeerd

​@JanD 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 11, 2025

de site kan ik benaderen maar als je dan op inloggen klikt is hij geblokkeerd

​@JanD 

Wat bedoel je met geblokkeerd? Wat zie je dan precies, wat gebeurt er dan? 

• Nieuwkomer
  • September 11, 2025

Ik krijg melding bij inloggen Mexem kan server niet vinden en niet meer inloggen. Weet iemand wat ik moet doen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 11, 2025

​@MikeH84 

Heb je dit al geprobeerd?

Hallo ​@MikeH84 ,

Probeer eens de cookies en browsegeschiedenis te wissen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 11, 2025

​@AriënC als je naar de MEXEM site gaat en op inloggen drukt. gaat hij niet verder. heb net van MEXEM antwoord.(jammer dat kpn mij dit niet verteld heeft) www.clientam.com is per ongeluk tussen de malwarefilter als schadelijk bestempeld. kun je via mijn kpn internet instellingen uitzetten

• Nieuwkomer
  • September 11, 2025

Ik heb zojuist ruim 2 uur aan de lijn gezeten met KPN om  www.clientam.com uit malwarefilter te halen, KPN zegt dat zij het niet kunnen en je dit zelf moet doen via ESET binnen 'mijn KPN, echter ik heb geen toegang tot ESET. KPN zegt mij niet verder te kunne helpen……………….

Als ik verder zoek zie ik op KPN site dat je apart abonnement voor ESET moet sluiten. Ik heb al een KPN veilig abonnement. Dit zou toch raar zijn dat KPN een legale site blokkeert via hun maleware filter en je vervolgens maandelijks moet betalen om die site uit mailwarefilter te halen om te kunnen bezoeken, waarbij het nog moet blijken of ik dan wel weer toegang tot de Mexem hebt.  Hoe hebben andere KPN klanten die ook geen toegang tot Mexem hadden dit probleem opgelost?  

• September 11, 2025

Ik heb zojuist ruim 2 uur aan de lijn gezeten met KPN om  www.clientam.com uit malwarefilter te halen, KPN zegt dat zij het niet kunnen en je dit zelf moet doen via ESET binnen 'mijn KPN, echter ik heb geen toegang tot ESET. KPN zegt mij niet verder te kunne helpen……………….

ESET Thuis en Malwarefilter zijn 2 verschillende diensten van KPN. Je gebruikt of de ene, of de andere. Of geen van beide 😉

https://www.kpn.com/veilig/netwerk

https://www.kpn.com/veilig/veilig-browsen

Bij Malwarefilter kan je niets wijzigen. Bij ESET Thuis kun je wel bepaalde dingen wijzigen. 

Maar de KPN medewerker wist dit toch wel?

???

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 11, 2025

​@wimw1965 ik heb nu de walware uitgezet. Maar als ze dit bij kpn niet gaan veranderen ga ik maar naar een andere provider kijken.

• Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 11, 2025

VEEL DANK voor de tip. Dankzij de link kon ik de malware ook de kpn eenvoudig uitzetten en kan ik weer inloggen. 2 uur voor niets met een KPN helpdesk aan de lijn gezeten die dit niet wist.

• September 11, 2025

​@wimw1965 ik heb nu de walware uitgezet. Maar als ze dit bij kpn niet gaan veranderen ga ik maar naar een andere provider kijken.

Gewoon geen Malwarefilter gebruiken. Volgens mij is er geen enkele andere provider die zoiets aanbied. Dus om die reden hoef je niet over te stappen naar een andere provider denk ik.