Skip to main content
Vraag

Niet nakomen afspraak. Men zou mij terugbellen ivm uitval wifi

• February 7, 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

ruudforsthovel
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5

Afgelopen week nu een aantal keren uitval gehad van internet / wifi.

Ik beschik sinds kort over een KPN V12-box. 

Op advies van de klantenservice naar een KPN-winkel gegaan om de adapter om te wisselen.

Daar zou het aan liggen. 

Niet dus. 

Na opnieuw uitval weer contact gehad met de klantenservice.

Ik ben inmiddels een level 3 - klant. Ik zou via Service Plus voorrang krijgen bij het contact krijgen met de klantenservice. Meer dan een half uur wachttijd. Kun je nagaan hoe lang je moet wachten wanneer je level 1 of level 2-klant bent en je geen Service Plus in je pakket hebt. 

Probleem nog steeds niet opgelost. Vanochtend weer uitval wifi / internet. 

Opnieuw contact met de klantenservice. Boodschap: wachttijd 1-3 minuten. Werd 20 minuten. En dat terwijl je ook nog gewoon moet werken!!!!

Na een reset van de V12-box afgesproken dat ik vandaag tussen 16.00 uur en 16.30 uur teruggebeld zou worden om aan te geven hoe het vandaag verder verlopen is.

Niet teruggebeld!!!!

Jammer!!!! Juist op deze onderdelen zou je als klantenservice kunnen uitblinken. 

Ondertussen ben ik een week verder, oorzaak van de klacht nog steeds niet boven water.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@ruudforsthovel 

Ik zou even bellen met de storingsdienst van KPN, die kunnen dan een lijnmeting verrichten op je glasvezelverbinding tussen de wijkcentrale en jouw woning, daarnaast kan men de KPN Box 12 uitlezen om te zien of het probleem daar zit.

Bel met 0800-0402 en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb geen internet of ik heb een storing.

De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar bij storingen of technische problemen.

Helaas gebeurd het vaak dat men niet wordt teruggebeld, ondanks de afspraak.
Dit gebeurd bij veel meer bedrijven, dus daarin is KPN zeker niet uniek in.

Laat nog wel even weten, hoe het is afgelopen.

ruudforsthovel
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 8, 2025

@Michel.uit.Arnhem, bedankt voor je reactie. Echter lijnmeting, uitlezen KPN box 12 en alle andere noodzakelijke verrichtingen zijn juist al gebeurd. En toch weer opnieuw geconfronteerd met het wegvallen van WiFi en internet.

Uiteraard 0800-0402 weer gebeld, ingesproken om welk probleem het gaat. Op basis daarvan de terugbelafspraak gemaakt om na een reset de situatie een dag aan te kijken.

Van mijn kant is het een gratis advies aan KPN om het beter te doen en de gemaakte afspraak dus gewoon na te komen. KPN zou dus in mijn ogen wel uniek kunnen zijn door juist op dit soort onderdelen te excelleren….