Skip to main content
Antwoord

Niet op afgesproken dag aangesloten en paar dagen zonder internet gezeten, niet blij mee

• February 11, 2025
  • 8 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik wil persoonlijk mijn pijlen richten op Jorg Kramer. Wat een vervelende provider is KPN. Komen de afspraken niet na. Beloofd dat ik 7/2/2025 aangesloten zou worden. De middag vrij genomen van mijn werk. Niemand gekomen. Kwamen pas 10/02/2025. Hele tij zonder internet en televisie. Ze zouden me vandaag om 18 uur terug gebeld hebben, werd ik door een andere persoon terug gebeld. Niet volgend de afspraak. Ik kon geen korting krijgen op mijn gemiste weekend. want ik had geen gebruik gemaakt van de overstap regeling. Duizend keer verteld dat dat niet lukte. Hadden ze geen boodschap aan. Hoe groter een bedrijf wordt hoe meer macht het krijgt. echt een kloten bedrijf. Maar ik zal er mee moeten dealen. Sta met de rug tegen de muur. En dan zeggen ze nog als het je niet bevalt blijf je toch bij ZIGGO. Is dat de manier van verkopen. Dus Jorg werk aan de winkel voor jou.

Beste antwoord door Denise van KPN

In dit digitale tijdperk wil je natuurlijk dat internet zo snel mogelijk wordt aangesloten, ​@jacqueline pepping. Soms blijkt er toch iets meer tijd nodig dan oorspronkelijk gedacht. We zullen je hier altijd per e-mail over informeren.

Ik ben blij om te lezen dat je inmiddels gelukkig wel aangesloten bent. Nu zit je nog met de kosten in je maag, wat ik snap. Maar daar hoef je je niet druk om te maken. We beginnen pas met factureren als jij bent aangesloten. Je betaalt dus niet voor de dagen dat je geen internet hebt gehad.

Omdat je niet gekozen hebt voor de Overstapservice (los van of het mogelijk was of niet), is er geen garantie dat je niet zonder diensten komt te zitten tussen de wisseling van de 2 providers. We kunnen daarom inderdaad geen vergoeding aanbieden, hoe vervelend het ook is geweest dat je geen internet had voor een weekend.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 11, 2025

**

• February 11, 2025

10-2 was gisteren. Heb je nu internet? 

Goedenmorgen Marlon

Ja sinds gisteren morgen. Het gaat hier over het beleid van kp. n. 0,0 respons. Geen medeleven. Bikkel hard is deze club. Geen compensatie niets. Het zou 7/2 aangesloten worden

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 12, 2025

Goedenmorgen Marlon

Ja sinds gisteren morgen. Het gaat hier over het beleid van kp. n. 0,0 respons. Geen medeleven. Bikkel hard is deze club. Geen compensatie niets. Het zou 7/2 aangesloten worden

U wordt pas vanaf 07-02-25 gefactureerd. Indien ze dit eerder doen, heeft u recht op compensatie voor de betreffende dagen.

Dus ik betaal 3 dagen voor geen internet en televisie

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 12, 2025

Excuses, ik heb het verkeerd gelezen. U zou dan vanaf 10-02 gefactureerd moeten worden.

• February 12, 2025

Het is natuurlijk spijtig dat je 3 dagen langer hebt moeten wachten. En als je daarvoor moet betalen, dan zou dat gecrediteerd moeten worden.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2025

In dit digitale tijdperk wil je natuurlijk dat internet zo snel mogelijk wordt aangesloten, ​@jacqueline pepping. Soms blijkt er toch iets meer tijd nodig dan oorspronkelijk gedacht. We zullen je hier altijd per e-mail over informeren.

Ik ben blij om te lezen dat je inmiddels gelukkig wel aangesloten bent. Nu zit je nog met de kosten in je maag, wat ik snap. Maar daar hoef je je niet druk om te maken. We beginnen pas met factureren als jij bent aangesloten. Je betaalt dus niet voor de dagen dat je geen internet hebt gehad.

Omdat je niet gekozen hebt voor de Overstapservice (los van of het mogelijk was of niet), is er geen garantie dat je niet zonder diensten komt te zitten tussen de wisseling van de 2 providers. We kunnen daarom inderdaad geen vergoeding aanbieden, hoe vervelend het ook is geweest dat je geen internet had voor een weekend.