Skip to main content

Goede actie. Maar begin eerst eens met jezelf fatsoenlijk te gedragen, KPN. Onder mijn deurbel staat: verkopers - nee. En jawel hoor, een KPN Glasvezel verkoper belt aan en gedraagt zich zeer agressief. Weigert ondanks mijn dringend verzoek om weg te gaan. Is dit het imago wat KPN wil uitstralen? Bah!

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

Dat is dan niet correct @AgresieveVerkoper. Staat wel los van het onderwerp: Digitale weerbaarheid. Ik heb daarom ook een eigen topic hiervoor aangemaakt. 


Staat zeker niet los van het onderwerp. Internet en deze site staat vol van klachten over agressieve KPN verkopers. Al jarenlang. Maar jouw tactiek is duidelijk. Je hoort duidelijk bij deze club … Bah! 


@AgresieveVerkoper wat heeft uw bericht in vredesnaam met het onderwerp te maken?? 

Toont de schijnheiligheid aan van KPN. Stuurt agressieve mensen langs de deuren van mensen. En probeert dan in een positief licht te komen met zoiets. 

Het zal allemaal wel meevallen. Je hebt misschien je dag niet @AgresieveVerkoper . Heeft iedereen weleens. 


@AgresieveVerkoper wat heeft uw bericht in vredesnaam met het onderwerp te maken?? 

Toont de schijnheiligheid aan van KPN. Stuurt agressieve mensen langs de deuren van mensen. En probeert dan in een positief licht te komen met zoiets. 

Het zal allemaal wel meevallen. Je hebt misschien je dag niet @AgresieveVerkoper . Heeft iedereen weleens. 

Mag ik dat zelf beoordelen? Hoe kan de KPN lang de deur sturen die aanbellen terwijl er onder de bel staat ‘verkopers - nee’? Hoe kan de KPN verkopers langs de deur sturen die weigeren te vertrekken ondanks drie verzoeken? Hoe kun jij dit oordeel vellen ‘Het zal allemaal wel meevallen’? Was je erbij? 


Reageer