Skip to main content
Beantwoord

Niet te spreken over installatie door KPN monteur

• October 28, 2025
  • 37 reacties
  • 612 keer bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 28, 2025

@bnh Het mooie is dat ik een klacht heb aangemaakt en dn een mail terug krijg met:

“U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van KPN via 0800 0402. Zij zijn de afdeling die gaan over de installatie monteurs en kunnen nagaan wat er aan de hand is.

Oke, vreemde situatie.
Ik zou dan nogmaals de klantenservice bellen, anders zou ik het ook niet weten eerlijk gezegd. Ja, zelf twee schroeven erin draaien, maar dat wilt u niet, zoals eerder aangegeven.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo ​@Dietman, wat goed dat je de community opnieuw inschakelt. Ik lees ‘Als je de deur van de meterkast open doet valt de router eruit en het stroomstekkertje schiet eruit.’ en dat kan natuurlijk niet.

De uitleg in het topic dat dit via de telefonische klantenservice geregeld kan worden, klopt helemaal. Maar ik begrijp uit je verhaal dat dat niet naar wens is verlopen. Wil je daarom jouw profiel aanvullen met de gegevens van je moeder? Graag de postcode + huisnummer, het klantnummer en de laatste drie cijfers van het rekeningnummer. Jouw volledige naam en contact telefoonnummer is ook fijn, voor alle zekerheid.

Als je dit invult in de vakjes waar ‘privé’ achter staat, is dit alleen inzichtelijk voor jou en de moderators van KPN. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik ernaar. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 29, 2025

@Marcia van KPN Alles toegevoegd in profiel.

Maar graag een afspraak via mij anders gaat het weer niet goed.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 29, 2025

Hallo ​@Dietman haal s.v.p. z.s.m. je persoonlijke gegevens weg in dit openbare topic wat wereldwijd door iedereen te zien i.s.

Als je een topic schrijft wordt er nog zo voor gewaarschuwd geen persoonlijke info te delen.

Overheen gelezen???

• October 29, 2025

@Dietman , je kunt je privégegevens beter hier plaatsen: https://community.kpn.com/settings/profile

Dan is het alleen voor moderators zichtbaar.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 29, 2025

@JanD. Thx.

Logisch eigenlijk.

Wel gelezen, mar niet aan gedacht.

• October 29, 2025

@Dietman heb je wel de gegevens van je moeder ingevuld? Er stond namelijk Dhr. , dus ik vermoed dat dat je eigen gegevens zijn😉 Marcia vraagt om die van je moeder 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 30, 2025

@Lvd91 Alles staat nu correct de gegevens van mijn moeder (Vrouw).

En ik ben contactpersoon.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goedemorgen, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik zet de gegevens door naar mijn collega en zij gaat er vandaag of morgen mee aan de slag! Ik hou je op de hoogte. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Even voor de meelezers: er is inmiddels contact geweest en er komt opnieuw een monteur langs om de boel voor mevrouw in orde te maken. Zonder kosten natuurlijk😄.

Ter aanvulling: het netjes installeren valt onder de KPN Installatiegarantie. Dit had dan ook eigenlijk gewoon door de collega's van de telefonische klantenservice opgepakt moeten worden. In dit geval hebben wij kunnen assisteren, dat is niet hoe het doorgaans zou moeten gaan. 🙈

@Dietman laat je nog even weten hoe dat gegaan is?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 11, 2025

Op maandag 10 november is alles door KPN hersteld naar zoals het hoort.

Ik ben weer een tevreden klant.

Zelf nog even de kabels netjes afmonteren/vastzetten.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Superfijn! Ik ben blij dat je het nog even laat weten en dat we het weer in orde hebben kunnen maken 😊