Skip to main content

Krijg een mail van KPN dat Roamler het pon kastje komt vervangen. Maak netjes online een afspraak voor vrijdag 31-05-24. Wordt bevestigd en rij daarom speciaal van de camping naar huis. Heen en terug is dat 300 km. Arriveer 30-05 thuis en daar verteld mijn buurvrouw, dat ze hierover ook een mail heeft gekregen. Ze is niet clever met internet, dus denk bel even voor haar, dan kan Roamler dit gelijk bij twee klanten vervangen. Telefoniste zegt “ O, ze komen niet “ kan ik U verder nog helpen en bent U tevreden. Neen natuurlijk niet, ben hier speciaal voor naar huis gegaan. ik verzoek haar dit dan ook te regelen en me terug te bellen. Nou dat heeft ze dus niet gedaan. Nog een mail gestuurd naar de support van Roamler. Maar die gaven echt een kul antwoord. U heeft gebeld donderdag en er staat in het systeem dat U weet, dat we niet komen. Dit is toch geen manier van doen. Online een keiharde afspraak plannen en dan niet komen, zonder een bericht te sturen. O, ja er stond ook nog in de replay van Roamler “ we wilden een sms sturen” maar in het systeem staat, U heeft gebeld. Heb zelf jarenlang in de ICT gewerkt. Een advies voor KPN en Roamler is de administratieve organisatie rondom de vervanging van de kastjes te verbeteren en als monteur ziek wordt. Niet op het allerlaatste moment je planning aanpassen.

met vriendelijke groet,

 

Correctie 

replay=reply


Dit is een bekend probleem. Roamler houd zich niet aan gemaakte afspraken. Roamler wil volgens mij helemaal geen afspraken. Die willen zelf op eigen initiatief kastjes vervangen op een moment dat het hun uitkomt. 


Als KPN het contract met Roamler eens zou herzien, zou het dus voor de klant een stuk beter kunnen worden. Maar hopen dat de verantwoordelijk manager deze berichten ook eéns leest!


Als je nu voor niks 300km gereden hebt en dan ook nog een verhaal te horen krijgt dat niet klopt, dan snap ik heel goed dat je hier op z'n zachtst gezegd niet blij mee bent @Mosterhamn85 😑

Is er nu wel een nieuwe afspraak gemaakt? Of dat nog niet?


Ja vandaag ontvangen:

Beste klant,

 

Bedankt voor uw mail en excuses voor het ongemak, wij begrijpen dat dit erg vervelend is.

Wij hebben dit direct doorgezet naar het planteam en zij zullen uiterlijk binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om een afspraak in te plannen.

Ik heb me voorgenomen, om een afspraak te maken en ervoor te zorgen, dat ze voor een gesloten deur staan. Vind oktober als ik weer terug ben van de camping vroeg zat en waarom. Wederom die afstand afleggen, zonder enige genoegdoening. “Bekijk ‘t maar”


Als KPN het contract met Roamler eens zou herzien, zou het dus voor de klant een stuk beter kunnen worden. Maar hopen dat de verantwoordelijk manager deze berichten ook eéns leest!

KPN wil het ook zo goedkoop mogen.

En tevens staan de bedrijven die zulk soort werk überhaupt willen doen ook niet in de rij voor KPN. Want iedereen heeft werk zat.

Dus dan krijg je dit...


Heel fijn dat er weer contact met je opgenomen gaat worden @Mosterhamn85, ga met de planning in overleg en bespreek wat de mogelijkheden zijn. Jullie komen er vast en zeker wel uit!

@Nick83 Laten we niet van het negatieve uitgaan en ook geen aannames doen met betrekking tot KPN en de samenwerking met Roamler. Roamler is onze partner die ons helpt om de ONT's te vervangen en probeert dat allemaal zo goed mogelijk te doen. Het kan voorkomen dat er toch iets niet helemaal soepel verloopt, weet dat we de signalen hierover meenemen en dit samen met Roamler proberen te verbeteren.


Wil nog één keer reageren en dan is het over en uit. Mijn buurvrouw appt me net. Had vandaag een afspraak met Roamler. Hele dag gewacht en niemand gekomen. Hoezo negatief?


Reageer