Skip to main content
Beantwoord

Niets werkt

  • March 26, 2020
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Wat een onwetendheid bij de bij de servicedesk van KPN, zonde.

  • Abonnement aangevraagd met aansluitingsdatum 24 maart.
  • 3 Dagen van tevoren nog steeds geen experiabox ontvangen
  • 24 maart na contact toch maar een experiabox opgestuurd gekregen.
  • 25 maart contact gehad, verbinding doet het niet. Persoon A zegt dat het een technisch probleem is, persoon B zegt dat de verbinding nog niet actief is en pas op 25 maart actief zal zijn. 
  • Op dit forum gaan zoeken en lezen. Bedraad heb ik internetverbinding, weliswaar een totaal andere snelheid dan voor ogen (110/30) maar er is verbinding. Wifi doet het overigens niet.
  • 26 maart, nog steeds niets werkt. Na veel gezoek kom ik erachter dat mijn bestelling simpelweg nog in order staat. Grappig dat ik hier zelf achter moet komen en niemand me dit kan vertellen. Na telefonisch contact stelt de dame waarmee ik contact heb voor om een monteur te sturen. Ook grappig, ze zegt immers zelf dat er wellicht iets fout is gegaan in het orderproces, waar de monteur dan voor nodig is blijft de vraag.
  • Wat een ellende, ik probeer zo snel mogelijk mijn diensten op te zeggen, al hoop ik dat dit nog mogelijk is, ben tenslotte nĂ©t voorbij de bedenktermijn. 

Hier wel iemand die me verder kan helpen mocht ik niet op kunnen zeggen?

 

 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @nielsk1989 . Dat klinkt als een behoorlijk rampscenario.

Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik meekijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2020

Hoi @nielsk1989 . Dat klinkt als een behoorlijk rampscenario.

Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik meekijken.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 30, 2020

Hallo @nielsk1989 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels is opgelost. Als je toch nog hulp nodig hebt lezen we het graag.Â