Skip to main content
Al heel wat jaar heb ik KPN.

Maar omdat het financieƫl wat moeilijker wordt informeerde ik of er een ander abonnement kon worden afgesloten.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan, want ik had ook klachten over de apparatuur voor internet en tv.

Overeen werd gekomen dat ik nieuwe spullen zou krijgen, hetgeen is gebeurd

Knap lastig is dat de defecte spullen omgeruild worden maar je mag zelf uitzoeken hoe alles opnieuw moet worden aangesloten.

Heb lang zonder tv

gezeten, zowel in de slaapkamer als in de huiskamer omdat ik een betaalbaar iemand moest zoeken die regelde dat alles het weer deed.

Ik betaalde al jaren zo ongeveer 75 euro per maand, inclusief mobiel maar zonder internet daarop.

Er werd mij een aanbod gedaan, nu zou ik alleen geen 06nummers etc. met mijn huistelefoon kunnen bellen maar dat ding wordt toch bijna nooit gebruikt.

Dus dat werd goedkoper.

Volgens de mijnheer die ik aan de telefoon had zou ik ietsje minder betalen maar nu wƩl met internet op mijn mobiel

Ik voel me gewoon belazerd want heb 3 maanden 12.50 korting ( wat mij niet duidelijk werd uitgelegd) en na deze 3 maanden komt mijn maandnota op iets hoger zelfs uit dan ik altijd betaalde....

Blij met een dooie mus dus.

En dan maar kijken waar het Ć©cht voordeliger kan.
Goedemorgen @lampion, Welkom op het forum. Leuk om te lezen dat je al heel wat jaren klant bent bij KPN. Minder leuk om te lezen dat het financieel moeilijk voor je is geworden. Begrijpelijk dat je dan gaat kijken wat er goedkoper kan. Er is een nieuw abonnement afgesloten, maar je gaat na de 3 maanden korting toch iets meer betalen dan voorheen. Ook de kosten na 3 maanden zouden doorgenomen moeten worden en je hoort een overzicht te krijgen via de e-mail. Mocht je het daar niet mee eens zijn, dan kun je een beroep doen op je zichttermijn van 14 dagen. Ik kan uitzoeken of je daar nog binnen zit, zodat we het nieuwe contract kunnen stop zetten. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Wat betreft het aansluiten van je nieuwe apparatuur. In principe kun je het modem en de tv-ontvangers op dezelfde manier aansluiten als je oude modem en ontvangers. Was er een bepaalde reden waarom dit niet lukte?
Hallo @lampion, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Hallo Marina,

Nee ik heb nog niet gereageerd omdat ik zelden mijn laptop gebruik, ik hou niet van computeren, het is een noodzakelijk kwaad maar helaas soms onmisbaar...

Dat je zegt dat ik toch iets meer zal gaan betalen, mooi niet, ik ben gewoon heel vals voorgelicht.

Wil direct van internet van mijn mobiel af en reken er op dat het snel wordt opgelost want ik ga anders per 1 mei naar de aanbieder die wel doet wat deze mij belooft.

Mijn klantennummer is



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy




adres ****** ** Rotterdam

Sorry dat was ik even vergeten.



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy




@lampion , Het is mij even niet meer duidelijk waar het je om gaat. Je hebt een topic gestart, omdat je verkeerd bent voorgelicht over je nieuwe internet/tv abonnement. In je laatste reactie geef je aan dat je direct van internet van je mobiel af wilt. Kun je dit toelichten? Zou je daarnaast je klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel? Het nummer die je vermeldt hebt is niet het klantnummer van Ć©Ć©n van je abonnementen. Het klantnummer kun je terugvinden op de facturen.

Reageer