Skip to main content

Goedenavond,

 

Momenteel hebben wij nog een oude dure abbonement bij KPN.
Echter spreekt de actie met de playstation ons erg aan
Momenteel staat het abbonement op naam van mijn vriendin, Als we dit abbonement stopzetten en een nieuwe aansluiten op mijn naam (zelfde huishouden) is dit dan mogelijk om de Playstation 5 te kunnen krijgen?

Of sluit KPN geen nieuwe abbonement voor dit af omdat het dezelfde huishouden is als hiervoor?

 

Alvast bedankt :)

Hallo @Jeffvm ,

Waarschijnlijk lukt dat wel. Maar je kunt pas aangesloten worden zodra het abonnement van je vriendin in beëindigd. Dat betekent dat je een periode zonder internet komt te zitten. Gedoe! Denk Bv aan de opzegtermijn van dat lopende abonnement. En mogelijk raak je e-mailadressen kwijt…..

Zelf zou ik er niet aan beginnen. 


Hoi @Noordzee 

 

Dank voor je reactie.
Haar abbonement is al een tijdje afgelopen waardoor het maandelijks opzegbaar is.

Ik zat dus te denken om bijvoorbeeld 1 november haar abbonement te laten aflopen en mijn abbonement op 1 november te laten starten, Of werkt dat niet zo?
E-mail adressen etc hebben we allemaal niet, Alleen KPN tv & Internet :)


Hoi @Noordzee 

 

Dank voor je reactie.
Haar abbonement is al een tijdje afgelopen waardoor het maandelijks opzegbaar is.

Ik zat dus te denken om bijvoorbeeld 1 november haar abbonement te laten aflopen en mijn abbonement op 1 november te laten starten, Of werkt dat niet zo?
E-mail adressen etc hebben we allemaal niet, Alleen KPN tv & Internet :)

Dat kun je proberen, zelf zou ik dan telefonisch dat abonnement afsluiten, nadat jouw vriendin eerst haar abonnement heeft opgezegd. Telefonisch is zoiets beter te regelen dan via de computer. 
 

Maar zoals geschreven, ikzelf zou hier niet aan beginnen. Een hoop gedoe en dan afkloppen dat alles goed gaat. 


Hoi @Noordzee 

 

Dank voor je reactie.
Haar abbonement is al een tijdje afgelopen waardoor het maandelijks opzegbaar is.

Ik zat dus te denken om bijvoorbeeld 1 november haar abbonement te laten aflopen en mijn abbonement op 1 november te laten starten, Of werkt dat niet zo?
E-mail adressen etc hebben we allemaal niet, Alleen KPN tv & Internet :)

Dat kun je proberen, zelf zou ik dan telefonisch dat abonnement afsluiten, nadat jouw vriendin eerst haar abonnement heeft opgezegd. Telefonisch is zoiets beter te regelen dan via de computer. 
 

Maar zoals geschreven, ikzelf zou hier niet aan beginnen. Een hoop gedoe en dan afkloppen dat alles goed gaat. 

Daar heb je gelijk in, Nogmaals bedankt voor je reacties :)


Daarnaast hanteert kpn in de voorwaarde een voorbehoud, de voorraad game consoles is beperkt en op is op, en daarmee komt het actieaanbod dan te vervallen en heb je geen gameconsole.


Reageer