Skip to main content

 

Goedenavond,

Ik woon in een flat waar inmiddels al weer 15 jaar geleden een glasvezel kastje is gemonteerd door Y3net, een provider die inmiddels niet meer bestaat. Zelf heb ik nooit gebruik gemaakt van de optie glasvezel en zou dat nu graag via KPN willen afsluiten.

Zou het oude glasvezel punt dan moeten worden vervangen of zou het glasvezel internet aangesloten kunnen worden op dat punt? Het punt bevindt zich in de woonkamer.

Helaas ben ik zelf niet erg technisch of handig hierin dus vandaar mijn vraag aan u.

Met vriendelijke groet

Alexander

Gefeliciteerd, je hebt een aansluiting uit het allereerste project dat Reggefiber/KPN ooit deden (met de woningbouwverenigingen samen in Y3Net :-)

Maar serieus: als je een abonnement neemt, dan krijg jij automatisch een KPN monteur thuis die dit voor je afmonteert, dus ook het extra kastje dat er nog op moet om ook gebruik te kunnen maken van de aansluiting.

Veel klanten mogen het tegenwoordig zelf doen, maar niet als je zo'n oudere aansluiting hebt. 

 

PS is het een langwerpig kastje ter grootte van ongeveer een melkpak? Merk Genexis?


 

Goedenavond,

Bedankt voor uw reactie.

Dan heb ik toch nog iets van antiek in huis :-)

Het is inderdaad een kastje ongeveer ten grote van een melkpak. Het merk is er niet echt meer op te lezen.

Nogmaals bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet

Alexander