Skip to main content

Over een tijdje gaan we verhuizen. Het contract bij KPN is verlopen en kan dus wisselen als ik wil. Kan ik dan, op het nieuwe adres, een nieuw abonnement krijgen, die voordeliger is en ook een korting heeft in de eerste maanden?

Hallo @Mirandaf ,

Wellicht zou dat lukken als je het abonnement gaat bestellen onder een andere naam, bv de naam van jouw partner. 

Maar het nadeel is dan wel dat je bv jullie huidige KPN-e-mailadressen gaat kwijtraken. En of dat nu zo handig is?  


Maar je moet toch sowieso een nieuw abonnement nemen? Die we nu hebben is oud en bestaat niet meer. 

 

KPN emailadres? Gebruik ik nooit, heb gmail


Een verhuizing doorgeven kan via 0800-0402 of chatten via de website.

Als je een nieuw jaarabonnement afsluit die je huidige contract overneemt, krijg je geen korting maar kan het wel zijn dat je minder of meer gaat betalen.

 

Het nieuwe Hussel abbonement is echt klantgericht. Je betaald alleen voor diensten die je afneemt. Dat kan soms voordeliger zijn dan je oude contract behouden. In andere gevallen is het goedkoper om alleen je verhuizing door te geven. Mijn tip!

 

Bel met 0800-0402, geef aan dat je een medewerker wil spreken (tegen de computer) en vraag wat de voordelen zijn van je huidige contract en leg die naast de kosten van een nieuw abbonement. Laat je goed adviseren.

Let wel op dat je aangeeft dat de medewerker geen nieuw contract moet aanmaken zonder dat je officiële toestemming geeft. Als uit het gesprek blijkt dat je moet houden wat je nu hebt, kan je beter alleen de verhuizing doorgeven.


Nee, je kunt jouw huidige abonnement ook gewoon verhuizen. 

Hier kun je er meer over nalezen : 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm

 

Oudere abonnementen zijn vaak voordeliger dan de nieuwe KPN-Hussel abonnementen. 

Let er dus op dat je niet zomaar overstapt naar KPN-Hussel. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

 


Reageer