Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement, gaat dit wel in?

  • March 17, 2020
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

Hallo wij hebben een nieuwe alles in 1 abbo 

aan gevraagd en die gaat 16 april in worden we dan wel aangesloten ? Heb nu nog t mobile en die stopt dan niet dat we strak zonder zitten 

Mvg dennis

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Dennis1975, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Abonnementen gaan wel gewoon in en door, alleen ben ik benieuwd of je er een monteur bij hebt aangevraagd. Monteurs zijn namelijk beperkt inzetbaar, en afhankelijk van de maatregelen mogen / kunnen ze ook minder. Krijg je het installatie pakket en ga (en kan) je het zelf installeren? Dan lijkt me dat er niks aan de hand is. Maar, dat is hoe de situatie nu is.. Ik kan niet een maand in de toekomst kijken helaas.. We zullen dit in de gaten moeten houden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2020

Goedenavond @Dennis1975, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Abonnementen gaan wel gewoon in en door, alleen ben ik benieuwd of je er een monteur bij hebt aangevraagd. Monteurs zijn namelijk beperkt inzetbaar, en afhankelijk van de maatregelen mogen / kunnen ze ook minder. Krijg je het installatie pakket en ga (en kan) je het zelf installeren? Dan lijkt me dat er niks aan de hand is. Maar, dat is hoe de situatie nu is.. Ik kan niet een maand in de toekomst kijken helaas.. We zullen dit in de gaten moeten houden!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2020

Hoi 

ik heb inderdaad een monteur er bij die langs komt

maar zou eventueel mij zelf ook kunnen redden met aansluiten als ik het pakket ontvang het is inderdaad afwachten net wat je zegt hopen dat deze vervelende virus snel voorbij is 

Mvg dennis


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 19, 2020

@Dennis1975, ja dat is nog even afhankelijk van de ontwikkelingen. Zodra de datum in zicht is kunnen we even kijken wat de opties zijn! :wink:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2020

Hallo bedank voor het bericht 

mocht het toch niet door eerst blijft dan de huidige 

provider eerst door draaien mocht het uitgesteld worden? Hoop het niet maar je weet nooit 

lastig voor iedereen en van mij sterkte gewenst in deze bizarre tijd.

mvg dennis


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 20, 2020

@Dennis1975, als je de overstapservice gebruikt dan verzetten wij ook de datum bij je huidige provider zodat je niet zonder diensten komt te zitten! De datum van de monteursafspraak is normaliter ook de ingangsdatum van het abonnement. Dus installeer je die correct op de 16e (zonder monteur), dan zou het gewoon moeten gaan werken!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2020

Hoi 

bedank voor het bericht 

mijn vraag is voldoende beantwoord 👍

mvg dennis


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 22, 2020

Top! Graag gedaan hoor :blush: Nog een fijne zondag verder!